IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 преимущества, 5 недостатъка и 5 конкурента на VW Passat B8

Добра динамика и по-слаба шумоизолация са сред основните плюсове и минуси на модела

Volkswagen Passat се появява на бял свят през далечната вече 1973 година и много бързо се превръща в един от бестселърите на германската компания. У нас, а и по цял свят, този модел е особено популярен.


VW Passat


През годините се превръща в един от най-известните и най-продавани автомобили в света. Сега ви припомняме накратко основните предимства и недостатъци на модела, който през своя дълъг живот сменя осем поколения. Всички те са специални, но ние ще се спрем на най-новата версия на автомобила - Passat B8, последната актуализация на който е през 2019 година. Тогава B8 получи т.нар. фейслифт. Лицето му беше "стегнато" и бяха инсталирани редица технологии от премиум марките на концерна.

Екстериорът е почти идентичен с този на предшественика, въпреки че новите форми и преработените предни и задни брони му придават малко по-динамичен вид. Основният акцент на новата версия е салонът, където благодарение на новия хардуер и софтуер дигиталният кокпит е значително подобрен спрямо предишния Active Info Display.


VW Passat


Всички бензинови двигатели са с филтър за твърди частици, като в гамата бе добавен и нов дизелов агрегат: 2,0-литров TDI Evo. Той е с мощност 150 конски сили и отделя 10 g/100 km по-малко CO2 от своя предшественик.

Гамата от бензинови двигатели беше оборудвана с три нови двигателя с мощност съответно 150, 190 и 272 конски сили. Що се отнася до преимуществата на автомобила пред преките му конкуренти, то те са:

Динамика

Контрол

Външен вид

Просторен багажник

Ефективни LED фарове

Висококачествена сглобка


VW Passat


Колкото и да се смята за добър, последната версия на Passat си има и своите недостатъци. А най-основните, пак сравнени с преките конкуренти, са:

Несигурност при шофиране с висока скорост (над 140 км/ч)

По-слаба шумоизолация

Недостатъчно място на задната седалка

Проблемно окачване

Нисък просвет


VW Passat


VW Passat е част от един от най-оспорваните сегменти, като преките му конкуренти на на световните пазари в този клас са:

Volvo S60

Ford Mondeo

Honda Accord

Kia Optima

0 от 500
  • #10
    21 rate up comment 2 rate down comment
    ТТТ ( преди 2 години )
    Защо когато някой изпише konkurent в коментарите излиза като "конглонгент" или нещо такова. Няма ли да оправите вече тая странна глупост!?
  • #9
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До 8-мия ден ( преди 2 години )
    Случайно карам един брой вече 100к, но щом казваш :) а всички останали поколения съм имал близък досег с тях. Естествено, че има градация при всеки следващ. Но се ползва стара технология, която през 5 години се феслифтва отвън. И да, 5 и 5.5 са с трошливо окачване за нашите ширини. Но са в пъти по-комфортни от б6 и нагоре версиите. Те всъщност са 2 версиите след това. Както казах за 25 години градацията реално им е 2 поколения с по 1 фейслифт. Ти явно нещо различно гледаш, на картинка ;)
  • #8
    9 rate up comment 6 rate down comment
    До Грамотко ( преди 2 години )
    Разликите между всеки следващ модел са драстични! В пътно поведение, управление, моторизации и тн. За кошмарното окачване на Б5 и Б5,5? От Б6 нататък окачването е по евтино, но за сметка на това дори и по добро от при Б5 и 5,5. Личи си, че Пасат само по картинки го гледаш.
  • #7
    14 rate up comment 16 rate down comment
    Грамотко ( преди 2 години )
    Че те това са минуси за Пасат още от Б5 :) значи 25 години няма развитие. Те всъщност тогава решиха да се правят на премиуми и си смениха стратегията като цяло. А нововъведенията са почти никакви. Б5 и Б5.5 са еднакви. Б7 е фейс на б6 също. Само б8 е нов и то не много спрямо Б7. Значи сметнете колко иновативна компания е vw. Караме го на леки фейслифтове през 5 години, а основата е на десетилетия.Весела Коледа!
  • #6
    7 rate up comment 29 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Затова ли продажбите му са на минус за 5-та поредна година сигурно щот е мноу убаф за сравнение продажбите на Корветт са със 100 процента отгоре втора поредна година
  • #5
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Това го е превеждал някой който никога не се е качвал на Пасат Б8. На всичкото отгоре е преведено с Гугъл транслейт. Дори и стария ми Б4 си беше сигурен с 140 км/ч и то с гуми 15-ки.
  • #4
    30 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Каква несигурност над 140 км/ч? Автомобила е като залепен, това не се променя до към 220. Това е и лошо, губиш ориентация за скоростта. Шумоизолацията спрямо предходните модели е по-зле, това е истина. Скъпо обслужване чета от долния? 420 лв за 2г или 30 км в официалния е скъпо? По добре мини на градския транспорт
  • #3
    14 rate up comment 26 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Външният вид не е сред преимуществата на Пасат. До 2010 може и да е бил, но вече сме 2022 (почти). Други недостатъци са: висок разход на масло на бензиновите мотори, проблемни автоматици, скъпо обслужване.
  • #2
    15 rate up comment 11 rate down comment
    не съм му фен , обач ( преди 2 години )
    Най -оспорваните сегменти с преки конглокенти "Мондео", Кия "оптима"..... !? Тези конглокенти даже и на картинки от дъфки турбо не мож' ги видиш. При 4-вратките може да продават някоя бройка , но комби е супер рядкост- там Пасат ги отнася с 200
  • #1
    28 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Каква беше идеята на тази "статия"?