IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-добрите и най-лоши автомобилни марки според клиентите им

Класацията е за нови превозни средства, продадени на пазара в САЩ

Проучване на американския индекс за удовлетвореност на клиентите разкри, че собствениците на превозни средства на Honda са най-доволни от своите автомобили. Класацията ACSI Automobile Study 2020-2021 е съставена въз основа на допитване до 4888 клиенти, избрани на случаен принцип през лятото на тази година.


Honda Civic Si


Участниците в проучването е трябвало да оценят своя опит с основните автомобилни марки, като резултатите са по скала от 0 до 100. На първо място се класира Honda с резултат 82/100, което е подобрение с 4% спрямо резултата от същото допитване през 2020 г. Следва BMW с 81/100 (също 4% подобрение), а третата позиция е за Lexus с 81/100 (-1%). Същият резултат има и Subaru, където подобрението е 3%.

Средният резултат за автомобилната индустрия е 78/100, като над него се нареждат Audi, RAM, Hyundai, Mazda и Toyota. Две марки записват сериозни разлики с резултата си от 2020 г. При Mitsubishi (71/100) спадът е с 8%, а при класирания на последно място Chrysler (70/100) разликата е 4% спрямо миналата година.

проучване

Проучването анализира безопасността на превозното средство, надеждността, характеристиките на шофиране, екстериора, комфорта, интериора, качеството на мобилното приложение, надеждността на мобилното приложение, удовлетвореността от уебсайта на производителя, технологиите, пробега и гаранцията. Удовлетвореността на клиентите в почти всички тези области спада през 2021 г. спрямо миналата година, с изключение на показателите за пробег и гаранцията, които запазват предишните си стойности.

0 от 500
  • #4
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    За тези с идеята, че хората с луксозни марки очакват повече и се разочароват - и купилите си Шевролет, Мицубиши и Крайслър ли са с големи очаквания?
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До #1 ( преди 3 години )
    В известен смисъл сам си си отговорил. Като си купят Аглока, хората очакват повече от Хонда. Като цяло може да няма съществени разлики между двете, но очакванията се разминават.
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Приемам теза Колега 1. Разлики в Претенциозност, взискателност е фактор. Обаче, оценката е правена по 12 критерия, без яснота дали ползват теглови коеф., по-скоро НЕ. Забележки и недоволство щяха да се промъкнат и при други. Важни неща не могат да се прескочат. За мен разлика в комплексна оценка от прим 77/100 до 82/100 е пренебрежима и не оправдава разлики в цените при някои брандове. Ерго, клиенти, отваряйте си очите на четири и мислете - какво точно търсите и за какво точно си давате парите.
  • #1
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не мога да разбера, каква е идеята да пробутвате класации за американски модели? Едно, че американците ако не е с V8, не го броят за кола, отделно, че моделите за Америка са различни от тези в ЕУ (с редки изключения). Е освен, ако не взимате пакет пуканки и не гледате как "немските" и "японските" фенове си ги мерят