Проучване на американския индекс за удовлетвореност на клиентите разкри, че собствениците на превозни средства на Honda са най-доволни от своите автомобили. Класацията ACSI Automobile Study 2020-2021 е съставена въз основа на допитване до 4888 клиенти, избрани на случаен принцип през лятото на тази година.

Участниците в проучването е трябвало да оценят своя опит с основните автомобилни марки, като резултатите са по скала от 0 до 100. На първо място се класира Honda с резултат 82/100, което е подобрение с 4% спрямо резултата от същото допитване през 2020 г. Следва BMW с 81/100 (също 4% подобрение), а третата позиция е за Lexus с 81/100 (-1%). Същият резултат има и Subaru, където подобрението е 3%.
Средният резултат за автомобилната индустрия е 78/100, като над него се нареждат Audi, RAM, Hyundai, Mazda и Toyota. Две марки записват сериозни разлики с резултата си от 2020 г. При Mitsubishi (71/100) спадът е с 8%, а при класирания на последно място Chrysler (70/100) разликата е 4% спрямо миналата година.

Проучването анализира безопасността на превозното средство, надеждността, характеристиките на шофиране, екстериора, комфорта, интериора, качеството на мобилното приложение, надеждността на мобилното приложение, удовлетвореността от уебсайта на производителя, технологиите, пробега и гаранцията. Удовлетвореността на клиентите в почти всички тези области спада през 2021 г. спрямо миналата година, с изключение на показателите за пробег и гаранцията, които запазват предишните си стойности.


0