IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият световен шампион във Формула 1 продава личната си кола

Макс Верстапен ще даде парите от Honda Civic Type R за благотворителност (ВИДЕО)

Формула 1 има своя нов световен шампион, след като в неделя Макс Верстапен драматично победи Люис Хамилтън в последния старт на най-оспорвания сезон в историята. Феновете на нидерландеца сега ще получат шанс да притежават неговата кола, като не става дума за болида на Red Bull Honda, с който спечели титлата.


Honda Civic Type R Макс Верстапен


Макс ще се раздели с автомобила, който използва във всекидневието, като това е Honda Civic Type R. Той ще бъде продаден на търг, като приходите ще отидат за благотворителна организация Wings for Life. Хот-хечът ще се продава през европейския уебсайт CarNext, който все още не е разкрил подробности.

Все пак от видеото може да се научат някои неща. Цената на автомобила е 33 333 евро, като се очаква наддаването да стартира от тази сума. Самият факт, че Верстапен вече притежава титлата в най-елитния автомобилен спор, вероятно ще накара мнозина да наддават за колата, а това означава и по-големи приходи от нейната продажба.



Посочва се още, че този Civic има малко над 58 000 км, но колкото да е странно, се твърди, че хот-хечът е със задно предаване. От описанието във видеото става ясно, че този Type R е персонализиран, но едва ли е със задно задвижване. По-вероятно е грешка на уебсайта. А дали е така ще стане ясно на 17 декември.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Разчита се на късмет, който продължи печели, но за пореден път той избегна инцидент, просто караше предпазливо, Аналогично и в 1 обиколка се дръпна за пореден път.
  • #13
    0 rate up comment 3 rate down comment
    raiders ( преди 2 години )
    За всички бе ясно и видно, че това състезание го взимаше Хамилтън, 5 обиколки преди края му води 10сек., става инцидент, мерцедес нямат правилен ход:ако влезе Хам, вер не влиза, води колоната и състезанието завършва зад колата за сигурност. Това се е случвало и нямаше да е прецедент.Най-справедливото решение беше червен флаг като миналото състезание. След това си борят при еднакви условия, 1 или повече обиколки.Единственото решение за мен, и докато го гледах на живо, беше Хам да удари вер
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 6 и 7: А квиченето на Хорнер. " Маси искам само 1 обиколка моля те само 1 обиколка". Защо удобно го пропускаш в двата поста??????????????
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 6 и 7,човек,само че Маси пусна колите изостнали с една обиколка да изпреварят колоната в последната обиколка и точно когато го направиха той даде старт на гонката,а трябваше да изчака да се събере цялата колона,но това автоматично означаваше финал зад кола за сигрност и Хамилтън шампион,но Маси *** всичко и естествено го направи за РБ и Макс,което бе логично изпреварване.
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до колега 8 ( преди 2 години )
    Респект колега, забравих да кажа и най-голямата "измама", която обяснява пас-а в обиколка 1. Комисарят, отговарящ за поведението на пилотите е .... британец!!!Подготовката беше предварителна.
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До фена на Хамилтън ( преди 2 години )
    Понеже си невежа, ще ти кажа защо Волф беше бесен. Много добре знаеше какво ще стане при рестарт. Затова искаше да направи британеца по административен път шампион. Има наистина разминаване и то е по отношение на вскички пилоти, които трябваше да заемат позиции, изпреварвайки. Понеже Маси забави изтеглянето на сейфти кара, при остваща една обиколка, няма как всички да се подредят, трябваше да завършат зад кола за сигурност. А както вече казах, това е състезание.........
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До Колега 6. Респект! Спорът ми с фена на Хамилтън беше очевидно ненужен, но поне реших да му спестя казуса от 1-ва обик., защото там бяха необходими сериозни познания и тълкуване. Рейсдиректорът + стюарди не бяха на нужно ниво, а застъпници на Мерцедес. Вие сте обяснили. Е, поне вдянаха, че трябва да рестартират макар и обиколка и половина преди края (а как им се искаше), иначе щеше да стане мазало. Можеше да приключат без рестарт. Зло за добро! Вече не желая да ползвам ник
  • #7
    9 rate up comment 5 rate down comment
    До фена на Хамилтън ( преди 2 години )
    се разваля ритъма. Затова се бави виртуалната.4. Катасторфа на Латифи. Сейфти кар. Люис не влиза за гуми. Макс е с нови. Остават поне още 3 обиколки. Колата за сигурност стои на пистата, тя е почистена. Бави се подреждането на колоната. Остват две обиколки, без промяна,Волф се моли да завършат зад кола на сигурност!!!. Почти в карая на обиколката на пет коли е позволено да заемат позициите си. Макс е втори. Волф е БЕСЕН! Маси казва, това е състезание. Макс е шампион. Това е брато, чети.
  • #6
    9 rate up comment 5 rate down comment
    До фена на Хамилтън ( преди 2 години )
    По принцип на невежи не бих отоговорил, но го правя само заради това, че се говори за измама.Има такава, в първа обиколка. 1. Измата е срещу всички пилоти й най-вече Верстапен наказани заради спечелени сантиметри, дори милиметри. Британецът минава с пълна газ през зоната за сигурност - няма наказание2. Повреден автомобил. Близо обиколка не се пуска кола за сигурност. Обявява се виртуална точно преди мерцедесите да стигнат бокса. Люис не влиза.3. Волф се моли да няма кола за сигурност, че ...
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Колега, личи ви, че СЛЕДИТЕ Ф1 картинки, но нямате и приблизителна представа за правилника. При излизане на сейфти, Макс веднага влезе за гуми, така между Луис и него се наместиха 3 автомобила, които иначе са затворени с обиколка - опашкари. Маси заповед - без изправарване. Трасето силно нечисто, опасно. Според обстановка, на опашкарите се разрешава да изпреварят водачите и да се наредят отново отзад в колоната на мястото си преди инцидента. После преценка - рестарт или завършване след сейфти.