IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте какво се случва с Tesla Model S след 700 000 км пробег

Седанът във версия 70D е със сменени електромотор и батерия (ВИДЕО)

Едно от основните притеснения, които потенциалните собственици на електромобили имат, освен обхвата на шофиране и инфраструктурата за зареждане, е надеждността. След повече от век доминиране на двигателя с вътрешно горене е напълно разбираемо, че някои хора не са склонни да преминат изцяло на електричество, страхувайки се, че новата технология все още не се е доказала.


Tesla Model S


За тези хора е добре да изгледат видеоклипове с електромобили с голям пробег, тъй като няма нищо по-убедително от информация от първа ръка от хора, които са притежавали електромобили и са им навъртели сериозен пробег. В случая тази Tesla Model S 70D отговаря на условията, тъй като до момента е изминала 682 360 км и вероятно е един от електромобилите с с най-голям пробег в света.

Първият собственик на колата я е използвал за Uber и това обяснява навъртените километри. Електромобилът е препродаден, като е запазил по-голяма част от задвижването си. Все пак предният електромотор е сменен при пробег от 611 500 км, а батерията още при 402 335 км, като собственикът се е възползвал от факта, че този Model S е с неограничена гаранция за пробега.



Освен предния мотор и акумулатора, тази Tesla Model S също така е сменили почти цялото задно окачване, както и елементи от предното, като това е станало на 603 500км. Малко преди това – при пробег от 540 000 км са смени блока за управление на мултимедийната система, както и компресорът на климатика – на 482 000 км.

0 от 500
  • #15
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Tesla ( преди 2 години )
    Всяка ново произведена tesla,забива по един пирон в ковчега на ***
  • #14
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    шминтирит, цените на електромоторите винаги са били в порядъци по-ниски от цените на ДВГ. но ако искаш ще ти сравня ДВГ на кораб с електромотор за кораб.
  • #13
    23 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    На тоя половината му живот е минал в киснене по зарядните станции.
  • #12
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    До първия колега - кои гуми? Преди дни имаше статистика, че ел. колите викат в пъти по-често пътна помощ заради изгърмели гуми - заради теглото ги яде и пука като добър ден - само негативи от тия щайги
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    VAYK ( преди 2 години )
    Каква е тази гаранция вееееееее:))))
  • #10
    12 rate up comment 16 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    И кое е успокоителното? Един електромотор и една батерия - това като пари надхвърля цената на колата неколкократно. ДВГ ще го ремонтираш, няма да го замениш.
  • #9
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Аз ( преди 2 години )
    Интересно.. Аз пък видях че до 400 000 км. Не е имало сериозни ремонти. Колко ли колко изкарват толкова въобще??
  • #8
    21 rate up comment 14 rate down comment
    Демек... ( преди 2 години )
    колата, без тенекиите е сменена почти изцяло! Добре, че човека се е възползвал от гаранцията тип "юруш на маслините"...
  • #7
    20 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    и не става ясно защо са сменени батерията и елекродвигателя???? щото е било в гаранция и така го е кефило или?????? американците мразят да си признават колко са нагли и арогантни
  • #6
    25 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    повечето от вас няма да минат 700 хиляди на гоУфа, батерията е била с неограничена гаранция на пробега, така че пак рев за глупостиии, специално за неграмотника - Елън мъск е човек на годината на таймс, но не е случайно, спейс екс няма да фалира, нито тесла, просто аутиста така надъхва работниците си