Малко над 28 000 лева ще е цената на най-достъпния автомобил със 7 места на нашия пазар. Dacia обяви официално ценовата листа за България за новия си модел Jogger. Насоченият към семействата автомобил е на платформата на новото Sandero (същата като при Renault Clio и Nissan Micra), но с доста удължени габарити, което позволява да се предлага и с 5, и със 7 места.
Поръчките за Jogger в България започват в началото на идната година, като са предвидени три нива на оборудване. В най-базовото и с 5 места автомобилът ще струва 27 090 лева с ДДС за варианта със 100 конски сили и двугоривно задвижване - бензин и пропан-бутан.
Стандартното оборудване тук включва електронна стабилизаща система, автоматични фарове, ограничител на скоростта, 6 въздушни възглавници, електрически стъкла, релси на покрива, делима задна седалка, Bluetooth и USB. Добавянето на трети ред седалки увеличава цената до 28 390 лева.
Второто ниво на оборудване добавя климатик, мултимедия с 8-инчов сензорен екран, модулни релси на покрива, круиз контрол, парктроник отзад, електрически огледала и тонирани стъкла.
Тук цените започват от 30 490 лева за варианта с газова уредба и 5 места, и стигат до 32 790 лева за 7-местна версия с бензиновия турбомотор със 110 коня.
На върха в гамата е лимитираната версия Extreme, която добавя автоматичен климатик, камера за заден ход, 16-цолови алуминиеви джанти, специална декорирана тапицерия и електронен ключ. Най-скъпият Jogger със 7 места, върхово оборудване и 110 коня мощност е 34 590 лева - около двайсет хилядарки под следващата най-достъпна оферта за седемместен автомобил.
15 неща, които трябва да знаете за Dacia Jogger (ГАЛЕРИЯ):
През ноември Jogger ще започне да се предлага с два варианта на задвижване. Единият е с новия еднолитров турбомотор TCe 110, с алуминиев блок и променливо газоразпределение. Развива 110 конски сили и завидните 200 Нм максимален въртящ момент.
Другият ползва добре познатата ни двугоривна система ECO-G 100 - на бензин или пропан-бутан, и развива 100 конски сили максимална мощност. Газовата бутилка е с форма на геврек и се вгражда на мястото на резервната гума. Вместимостта й тук е увеличена до 50 литра, което, заедно с 40-литровия бензинов резервоар, осигурява на автомобила над 1200 км автономен пробег с едно зареждане.