fallback

Най-проблемните мотори на известни производители

Начело в негативната класация са агрегати на известните с надеждността си Toyota и Lexus

По принцип добри и на практика безпроблемни двигатели в наши дни се срещат в гамата на почти всеки голям автомобилен производител. Това важи най-вече за водещите японски марки Toyota и Honda, както и за германските автомобилни гиганти Mercedes-Benz, BMW и Volkswagen. Оказва се обаче, че винаги се срещат и изключения от това правило.

Поне на това мнение са експертите от изданието „РГ“, които посочиха проблемните двигатели на най-известните производители. Начело в негативната класация са мотори на две марки, които сме свикнали да виждаме начело в класациите за надеждност. Оказва се обаче, че и техните инженери понякога бъркат.

Най-проблемите мотори на известни производители (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #19
    Фастер ( преди 3 години )
    Тоя бмв мотор на снимката е редови!Редовите от серията М## Б## са с нормален разход на масло !Карам М 54 Б30 за 10 000 до 2 литра масло при здраво каране!Виж 4.4 и 4.7 са масларки сериозни!
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    BMW имаат само V8 и няма как да караш на високи обороти и да не гори масло. Искам да кажа че когато настъпваш една кола нормално е да гори масло
  • #17
    Един ( преди 3 години )
    Ама верно ли бенве V6? Може ли подробности и снимки ако може
  • #16
    Иво. ( преди 3 години )
    Защо няма Мазда тук в класацията? На 600км издуха гарнитура на главата. На 2хил почна да гори масло на 5хил отиде съединителя... И няма връщане! Побеляха ми косите! 6 месеца е ходене по мъките това не били дефекти които да са основание за връщане на автомобила. А това,че гори масло 1л на 1500км било нормално!!! Японски *** сглобявани в Турция...
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Най-изкенаци са двигателите на Ситроен. 2 основни ремонта.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    И маздите си похапват масълце по литър и отгоре на 1000км.Един приятел я продаде на година и половина, след като не можа да се разбере с официалния представител. Че до Япония ли не писа, къде ли не.
  • #13
    Анонимен ( преди 3 години )
    От доста готини съм в бранша, има автосервиз от години и мога да кажа,че написаното отгоре е пълна измишльотина! Най-проблемните двигатели и като цяло коли са френските бангий!!! - Рени,Ситроен,Пежо
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Пълни глупости за двата мотора на Тойота. Слагат се на много модели на марката и за сефте чувам, че имат проблеми. Големия 6-так съм го имал и никога не е създавал проблеми с каквото и да е. Да бяха написали тея "специалисти" да знаем след колко км. се появяват проблемите.
  • #11
    Верно ( преди 3 години )
    Искам да знам кой *** одобри тази статия, и кой профан я написа, работих 10 години в представителство на Мерцедес и едвам сега разбрах, че произвеждат двигател М 271 с арена на верига, ей смешни сте престанете да пишите глупости
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз винаги залагам на златната среда, ето най-великите и най-пропадналите ги избягвам, демек няма да ме видите нито на немско, нито на френско нито на японско.
fallback
Последни