IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво не трябва да казвате, когато оставите колата си в сервиз?

Автомонтьорите също са хора и естествено са заинтересовани клиентът да остави колкото се може повече пари

Ако не разбирате от коли, то това не е съществен проблем. За целта си има майстори, но в никакъв случай не трябва да демонстрирате незнанието си особено пред автомонтьорите. Последните са не само професионалисти в ремонта, но понякога умеят да четат човек като книга. И когато усетят, че шофьорът не разбира от проблема на колата, то те често го мултиплицират. Ето защо има фрази, които в никакъв случай не трябва да споменавате пред майсторите в сервизите.

сервиз


Автомонтьорите също са хора и естествено са заинтересовани клиентът да остави колкото се може повече пари. И следователно, виждайки, че собственикът на колата не е силен в темата, те могат да му "пришият" няколко допълнителни операции, които изобщо не са необходими. Освен това не е ясно, дали те действително ще бъдат направени.

Например, ако сте закарали колата в сервиза и сте казали, че жена ви ще я вземе, не трябва оставяте нейния телефонен номер. Работата на монтьора е да коригира това, което сте обсъдили след диагнозата. И ако той знае, че няма да дойдете за колата, тогава нищо не му пречи да добави няколко точки към оценката за ремонт, за които жена ви ще плати, без да задава излишни въпроси.

Изричайки фразата "не знам какво ѝ е, но нещата са много зле" пред механик и ако той е професионалист в манипулациите (каквито са болшинството), веднага ще ви изложи най-ужасната диагноза. И не можете да спорите, защото той е професионалист.

Не трябва обаче да се правим и на големи "разбирачи", защото това пък ще даде основание на сервизния майстор да ви обвини във влошаване на проблема и съответно да увеличи разходите за ремонт. Ще бъде много по-добре, ако дадете повече подробности, като посочите точно какво искате от него. Не говорете твърде много.

И, разбира се, не се оплаквайте от други майстори. Така се превръщате в жертва, а механиците по същество са хищници. Само им дайте повод - веднага ще го изядат (другият майстор) - ще го обвини в некомпетентност и ще каже, че сега ще трябва да коригират това, което са направили в другия сервиз. Естествено, скъпо.

Ще бъде по-добре, ако преди да отидете в сервиза, се подготвите: работите върху речта си, като я направите уверена и твърда; запознайте се с проблема поне повърхностно, за да не изглеждате като пълен лаик. А ако пък сте съвсем неуверен е най-добре е да отидете с човек, който е по-запознат с колите. Той ще зададе правилните въпроси и ще може да прецени компетентността на сервизните техници.

0 от 500
  • #21
    37 rate up comment 4 rate down comment
    Сребролюб Мангизлиев ( преди 2 години )
    От няколко години не ходя по автомонтьори. Не купувам части, не плащам гражданска отговорност, винетка, годишен технически преглед,, не се чудя как да паркирам в центъра на града.... Вече нямам кола, и се чувствам добре
  • #20
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Асф двн ( преди 2 години )
    Да работите върху речта си!? Що за тъпотия, направо се чудите какво да преминете вече, и аз спирам да ви чета.
  • #19
    22 rate up comment 0 rate down comment
    Brudleyp ( преди 2 години )
    Не е коректно наистина всички, които поправят колите ни да се слагат под общ знаменател, но за съжаление, повечето са ***. Рядко се намира читав човек, който ще прояви разбиране и ще свърши коректно всичко, което е необходимо. Почти като с шофьорите на таксита и полицаите например.
  • #18
    12 rate up comment 14 rate down comment
    Troi ( преди 2 години )
    Това да слагате всички механици под общ знаменател не ви прави чест. Много пошла и злобна статия.
  • #17
    13 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Точно заради скъпото обслужване на все по-сложните нови коли, ще се наложат електромобилите. Те са доста по-елементарни за ремонт с което се намаляват и възможностите за измами. Все по-малко хора искат да се занимават със сервизи и тази тенденция ще се увеличава. Това от своя страна прави сервизите по-нагли и алчни, което само ще ускори преминаването към електрическа мобилност.
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Не е уместно но имам 3 коли сервиз и съм с градската защото гледам да си свърша работата на клиента
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Да ама и този който ремонтира не е най *** нали
  • #14
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Гошко ( преди 2 години )
    Затова си ремонтирам почти всичко по колата сам, никакви сереизи!!!
  • #13
    18 rate up comment 20 rate down comment
    Явор ( преди 2 години )
    У мен се оформя впечатлението, че предишната работа на автора на тази статия е била, да се занимава с клинопис в тоалетната на централна гара... Толкова много глупости в минута не бях чел!
  • #12
    46 rate up comment 5 rate down comment
    Njkop ( преди 2 години )
    И аз съм за избесването,след три седмици в сервиз и платени 3400лв в сервиза, колата спря да върви ,един куп не завити болтове,не закачени датчици, не сложени капачки на фарове. и светещ чек,преди не светеше.Това професионални монтьори,