IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Какво не трябва да казвате, когато оставите колата си в сервиз?

Автомонтьорите също са хора и естествено са заинтересовани клиентът да остави колкото се може повече пари

Ако не разбирате от коли, то това не е съществен проблем. За целта си има майстори, но в никакъв случай не трябва да демонстрирате незнанието си особено пред автомонтьорите. Последните са не само професионалисти в ремонта, но понякога умеят да четат човек като книга. И когато усетят, че шофьорът не разбира от проблема на колата, то те често го мултиплицират. Ето защо има фрази, които в никакъв случай не трябва да споменавате пред майсторите в сервизите.

сервиз


Автомонтьорите също са хора и естествено са заинтересовани клиентът да остави колкото се може повече пари. И следователно, виждайки, че собственикът на колата не е силен в темата, те могат да му "пришият" няколко допълнителни операции, които изобщо не са необходими. Освен това не е ясно, дали те действително ще бъдат направени.

Например, ако сте закарали колата в сервиза и сте казали, че жена ви ще я вземе, не трябва оставяте нейния телефонен номер. Работата на монтьора е да коригира това, което сте обсъдили след диагнозата. И ако той знае, че няма да дойдете за колата, тогава нищо не му пречи да добави няколко точки към оценката за ремонт, за които жена ви ще плати, без да задава излишни въпроси.

Изричайки фразата "не знам какво ѝ е, но нещата са много зле" пред механик и ако той е професионалист в манипулациите (каквито са болшинството), веднага ще ви изложи най-ужасната диагноза. И не можете да спорите, защото той е професионалист.

Не трябва обаче да се правим и на големи "разбирачи", защото това пък ще даде основание на сервизния майстор да ви обвини във влошаване на проблема и съответно да увеличи разходите за ремонт. Ще бъде много по-добре, ако дадете повече подробности, като посочите точно какво искате от него. Не говорете твърде много.

И, разбира се, не се оплаквайте от други майстори. Така се превръщате в жертва, а механиците по същество са хищници. Само им дайте повод - веднага ще го изядат (другият майстор) - ще го обвини в некомпетентност и ще каже, че сега ще трябва да коригират това, което са направили в другия сервиз. Естествено, скъпо.

Ще бъде по-добре, ако преди да отидете в сервиза, се подготвите: работите върху речта си, като я направите уверена и твърда; запознайте се с проблема поне повърхностно, за да не изглеждате като пълен лаик. А ако пък сте съвсем неуверен е най-добре е да отидете с човек, който е по-запознат с колите. Той ще зададе правилните въпроси и ще може да прецени компетентността на сервизните техници.

0 от 500
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Задна
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Милен Илиев Минков ( преди 2 дни )
    Винаги носете връзка 1 метър И батерия 50 000 малки ампера И щепсепсел И кабел
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Милен Илиев Минков ( преди 2 дни )
    Винаги носете резервни чистачки Къса и дълга за шофьора
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Милен Илиев Минков ( преди 2 дни )
    Щом не сте доволни от един РАЗГОВОР Звъннете още 9 пъти да се знае Че има лоши неща
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Милен Илиев Минков ( преди 2 дни )
    Щом видите невъзпитано дете Веднага се обадете на 112
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Милен Илиев Минков ( преди 2 дни )
    Абсурд Там е по следене от жена Ако ви трябва майстор Попитайте още два трй И на 10, 000 километра Сменявайте гуми масла Накладки
  • #25
    5 rate up comment 2 rate down comment
    banjo ( преди 3 дни )
    Като автомонтьор пък ще ви кажа следното:1/ Клиента винаги "ЛЪЖЕ" за това как е станала повредата. Как да стигнем до диагнозата като не знаем подробности. Като лъжете монтьора всъщност залъгвате себе си. Може би го правите за да ви излезе по евтино.2/ Клиентите тип "ЦВЕТАРКИ" които обикалят от сервиз на сервиз, карат най лошо поддържаните автомобили 3/ Клиентите които търсят най- ниската цена получават най-некачествените части и най- ниската категория труд.
  • #24
    3 rate up comment 2 rate down comment
    banjo ( преди 3 дни )
    Като автомонтьор пък ще ви кажа следното:1/ Клиента винаги лъже2/ Клиентите тип "ЦВЕТАРКИ" които обикалят от сервиз на сервиз, карат най лошо поддържаните автомобили 3/ Клиентите които търсят най- ниската цена получават най-некачествените части и най- ниската категория труд.
  • #23
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Пешо-психолога ( преди 3 дни )
    Това, за което става дума в статията важи за всички професии в милата ни "татковина". Там където ползвате думата "ИСКАМ" и "не сте в час" ставате "пациент". Най-тъпото е, че не може да знаете всичко и тогава попадайки при безскрупулни "доктори" ставате финансов донор.
  • #22
    32 rate up comment 4 rate down comment
    Сребролюб Мангизлиев ( преди 4 дни )
    От няколко години не ходя по автомонтьори. Не купувам части, не плащам гражданска отговорност, винетка, годишен технически преглед,, не се чудя как да паркирам в центъра на града.... Вече нямам кола, и се чувствам добре