IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 примера, когато предното предаване се оказва лош избор

Невинаги изборът на по-сигурния и по-евтин вариант е правилен

Задвижването на предните колела се счита за по-ефективно и по-евтино, но все още се произвеждат редица автомобили със задно предаване. И този тип задвижване има своите фенове. Някои и от тях го предпочитат заради възможността за дрифтове или за спортно шофиране през зимата.

Като цяло обаче обикновените шофьори предпочитат предното предаване, защото, освен всичко друго, то е и по-предвидимо. И те просто предпочитат да си спестят „приключения“ на пътя, като заложат на сигурното. Задвижването на задните колела обаче си има предимства.

5 примера, когато предното предаване е лош избор (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #27
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До #20 ( преди 2 години )
    Страшно зависи от конкретния автомобил. Карам Lexus IS300h, който е с разпределение 50:50 на масата и хибридната батерия тежи върху задния мост ( със задно е). Ами държи се много по-стабилно във всякакви условия от другата ми кола- Авенсис с предно. Нито буксува, даже и на стръмна улица със сняг, нито поднася. Феноменална тракция във всички условия. Факт. И преди някой да се заяде- типично за пишещите тук- опитът ми на волана е над 350 000км и знам какво говоря.
  • #26
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Rifle ( преди 2 години )
    Бля, бля, бля!! Пълни глупости! " който няма мозък в главата, на морга си кара колата"
  • #25
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Бумеранг ( преди 2 години )
    Пълни глупости!
  • #24
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Продължение на коментар 23,та от всичките ми шофирания най-сигурно с 4х4,след това предно,но най-голям кеф със задното,като лично за мен предно и задно в моя случай са на едно ниво,но си зависи и от опита и изградените навици при управлението на автомобила.Ако трябва да заключа,то задно е за опитни шофьори шофиращи с разум и ***.
  • #23
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 20,моят опит е малко по-скромен само 32 години геврек,но съм преминал от кола със заден двигател и задно предаване/Рено 8/,което карах от 1990г.до2001г,след което консервация и в гараж. Нея я карах целогодишно,проблема зимата бе дълбокият сняг,който вдигаше предницата и оставаш без управление,иначе проходимост на сняг със хубави зимни гуми без проблем,дори ми доставяше кеф да я вкарвам в конролирано плъзгане,после минах на предно,а от преди 4 години с нов 4х4 СУВ с малко поголеми възможности.
  • #22
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 19,нещо си се объркал,първите които изкараха такава резачка бяха Рено с Меган Макси,Ситроен изкара Ксара и Себастиен Льоб бе 7 кратен световен шампион на ВРЦ,но Ксарата от самото начало бе с 4х4.С Меган-а се конглокираше единствено и само Пежо 306 Макси,но за малко,защото Рено се оттеглиха и останаха само Пежо.Да сравняваш хот хечове с такива равностойни но с 4х4 си е направо глупост,винаги тези с 4х4 са по бързи и стабилни,като говорим за равностойни автомобили с една мощност и един клас.
  • #21
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Хер Флик ( преди 2 години )
    Моля?! Я пак!!! Значи нямало в ралитата автомобили със задно, а?! *** го кажи т'ва на Порше, сигурно ще ти се смеят със задниците си! А ако беше по добро за спорта предното предаване, тогава формула 1 щеше да е с предно. Само дето нищо такова няма и никога няма и да има! Да не говорим за шистовия шампионат за туристически автомобили- ако искаш или ако можеш ми посочи поне 1 BMW с предно! Ама то преди да напишеш някоя архиглупост май трябва да помислиш. Стига да има с к'во.
  • #20
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Nawi ( преди 2 години )
    Kato chovek s dalgogodishen shiofiorski opit- 52 godini. Karal sam pochti vsichki marki avtomobil, i s predno i zadno zadvijvane. Prez zimata 100 prozenta po sigurni sa kolite s predno predavane.
  • #19
    8 rate up comment 7 rate down comment
    GTI ( преди 2 години )
    По-доброто предаване е предното за реални условия и спорт.Затова няма рали автомобили със задно.Предното отдавна е по-добро и от двойното,като зе целта се използват диференциали с ограничено приплъзване,за избягване ефекта на недозавиване.Това се използва при всички хотхечове и при времената им на писта се вижда,че не отстъпват от 4х4 автомобилите освен на драг.Навремето Ситроен пребиха всички 4х4 автомобили на рали с такава Ксара само с предно и масово имаше контестации срещу диференциалит им.
  • #18
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Дърта Мутра ( преди 2 години )
    Предното е като жена без цици