fallback

Експерти обясниха слабата надеждност на Tesla

Производителят на електромобили организира нова сервизна акция

Tesla запазва предпоследното си място в класацията на Consumer Reports за надеждност през изминалата година. Компанията от Калифорния заема 27-о място, като единствено друг американски производител – Lincoln, се представя по-зле от нея.

Експертите от изданието отбелязват, че Tesla подобрява качеството и надеждността на своите продукти, но те все още изостават значително от моделите на другите производители. И посочват конкретен пример - по-малкият кросоувър Model Y попада сред 10-те най-малко надеждни коли на 2021 г., а по-големият – Model X, се представя малко по-добре, но има постоянен проблем със задните врати.

Отбелязва се и друго – Tesla е на 30-място от общо 33 марки в отделна класация за производителите на електромобили. След проблемите на моделите на марката се посочват лошото качество на изработка и неравномерните пролуки в панелите на каросерията, дефектите на боята, работата на електрониката, на климатика и на мултимедията.

От Consumer Reports определят надеждността на Tesla като „много под средната“. Експертите от изданието дори изключиха Model 3 от списъка с автомобили, които препоръчват за закупуване, след като установиха проблеми с въздушното окачване, мултимедийната система и сензорния екран.

Сякаш за да потвърди всички тези оценки, Tesla организира нова сервизна акция, която ще засегне Model S и Model X. При тях е открит проблем с въздушните възглавници, които може да се разкъсат при активиране. Оказва се, че предпазните средства не са монтирани правилно и това може да причини разкъсване на тъканта на еърбега, което го прави неефективен.

Акцията е наредена от Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA), която отбелязва, че в сервизите трябва да влязат близо 8000 бройки от двата модела. Tesla ще разреши проблема, като подмени въздушните възглавници.

Само преди няколко седмици близо 12 000 бройки от Model S, Model 3, Model Y и Model X бяха изтеглени в сервизите заради грешка в софтуер, която може да доведе до фалшиво предупреждение за преден сблъсък и съответно да причини ненужно автоматично аварийно спиране.

Снимки: Tesla

fallback
  • #23
    Хахап ( преди 2 години )
    Експерти обясниха слабата надеждност на Tesla.Директно се скочих на коментарите, да чета другите еКСперти.
  • #22
    Николай ( преди 2 години )
    Карайте си бензиновите бангии и им се радвайте. Не забравяте да влезнете на ютуб и да проверите колко много проблеми имат вашите смърдящи и екстремно ниско ефикасни *** които наричате коли. Сигурен съм че всичките от вас с негативните коментари, не сте се качвали на Тесла. Препоръчвам ви го за да ви се затворят смръдливите усти!!!!!
  • #21
    Николай ( преди 2 години )
    Само едно ще ви кажа на всички вас неосведомени типчета. Аз притежавам Тесла модел 3 от 3 години. Нито едно от по горе изброените глупости не е истина. Това са платени антиреклами от другите автомобилостроители.Колата е невероятно добра и превъзхожда всички останали в пъти. Само който не е карал или притежавал тесла може да пише тия тъпотии
  • #20
    doburden ( преди 2 години )
    Ами новороденото започва да расте и да си показва магариите. То не е само да плещиш глупости в Туитър.
  • #19
    BENZIN ( преди 2 години )
    25, пий си хапчетата. Кои автомобилни производители са с толкова малко продажби, че да са около милион? Да, Бентли и още една шепа марки бутикови автомобили. Летите в облаците и явно тока от контакта ви идва в повече.
  • #18
    До TESLA ( преди 2 години )
    Дори тия на които ТЕСЛА плаща за реклама не пишат такива глупости като теб. В youtube има много клипчета където собственици показват проблемите с качеството по колите си. Не виждам смисъл в това да пишеш тъпотии и да отричаш истината. Тесла просто отказват да се учат от грешките си. Ако скоро не променят това, много бързо големите производители ще ги изхвърлят от пазара. Единственото хубаво нещо в Тесла е софтуера и до там, всичко останало е дори под нивото на китайски автомобил.
  • #17
    Петър Милков ( преди 2 години )
    Модел 3 не го препоръчват даже.... защото имал проблем с въздушното окачване?!? Че то Модел 3 не е на въздушно окачване. Няма да коментирам достоверността на статията :) Лек ден :)
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Карам model s performance 2020 И не искам да чуя за бензинов или дизелов автомобил повече......
  • #15
    Тесланар ( преди 2 години )
    Истината е, че това е една американска бръкна сглобена от евтини материали и вози като каруца. Да не говорим колко безлично Модел 3 и Y изглеждат отвътре и отвън.Бляк...
  • #14
    TSLA ( преди 2 години )
    Не-Тесла: 2 км кабели, 50 ел. модула, никакъв синхрон. Тесла: един суперкомпютър с гениален софтуер от най-добрия програмист в Епъл управлява всичко: сигналът стига до всеки изпълнителен механизъм. Лесно за диагностика, лесно за ъпгрейд. Най-бързите, най-сигурните и най-ефективните МПС на пазара. Немците разглобиха една Т. и се охълцаха - 20 години назад.. И се хванаха за луфтовете, метай кал да не им скочи цената един на 3 трилиона :D
fallback
Последни