Произведен през 2007 година, този силно модифициран Trabant първоначално е бил предназначен за популярните в Чехия състезания по родео-крос. Впоследствие чешката федерация по автомобилизъм забранява на тази кола да участва в тези гонки и на конструкторите на колата се налага бързо да я преквалифицират.
Чие точно е хрумването да превърне миловидния Trabi в страшилище със задно предаване за странично вземане на завои с вдигане на максимално много пушилка не е много ясно. Автомобилът и има навъртени около 3000 км, което всъщност не е малко предвид тясната специализация на колата.
Наричания Tatrabant автомобил е оборудван с разположен отзад 3.5-литров V-образен осмак от Tatra 613, чиято каталожна мощност от 167 к.с. изглежда твърде скромна за дрифт при обявеното тегло от 1000 кг. „Жълтото изчадие" обаче развива максимална скорост 210 км/ч.
Тази цифра също хвърля известни съмнения дали по мотора не е пипано допълнително. Неясна е също така функцията на петте (!) педала, които се виждат на една от снимките. Ако се съди по останалите фотоси обаче, колата си е чиста проба фабрика за адреналин.