fallback

Зимни или всесезонни гуми - кои са по-добри за вас?

И двата избора си имат своите плюсове. Всичко зависи от начина на ползване

Всяка година стотици хиляди български шофьори бъркат дълбоко в джобовете си, за да сменят летните си гуми със зимни.            

      Други стотици хиляди с удоволствие си спестяват тази инвестиция, разчитайки на така наречените всесезонни гуми. И двете групи гледат една на друга с лека насмешка и чувство на превъзходство. Кой е прав? За да отговорим на този въпрос, нека първо припомним по какво се отличават летните, всесезонните и зимните гуми.          Летни, зимни и всесезонни - плюсове и минуси (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #56
    анонимен ( преди 4 години )
    Колегата го даде в десятката , само да добавя че за под 10 000км годишно , цената на километър ( включени :данък, винетка, застраховка, поддръжка, гориво , преглед , загуба на остатъчна стойност) е по-висока дори сравнена с такси
  • #55
    Пантуди ( преди 4 години )
    Един високотехнологичен автомобил оборудван със супер качествени зимни или летни гуми и самонадеян водач е много по опасен от средностатистически автомобил с всесезонни гуми и опитен водач.
  • #54
    Бастри ( преди 4 години )
    Nkoy , купил съм 10-тина нови коли , НИКОГА нова кола не е идвала със всесезинни гуми.Последните бяха с по два комплекта гуми - лятна и зимна.
  • #53
    Кимоното ( преди 4 години )
    Зависи къде живее човек. Имам сув и 4 сезона гуми са перфектни. Предимно равно е а зимата е толкова студено че лед няма. Снегът е като прах и не се закедява а преминаващите камиони и вятъра го издухват от пътя. Така или иначе е супер досадна два пъти в годината да сменям гуми. Накрая всеки си преценява какво му е най добре. И не е католически в шиббаната Европа някой да ми казва как да си потдържам колата. Тук дори не съществува годишен преглед
  • #52
    Фастер ( преди 4 години )
    Стига с тая *** дилема!Всесезонните гуми са добри сачо за някои видове по-хард машини 4х4,в смисъла на АТ и АТ 2 !Всичко друго е глупост и важи правилото зимни и летни!Тома е мнението ми от точка на автомонтьорски опит и собственик на и броя 4х4 ,единия е за тежки терени ,другия основно скоростен е за леки до средни натовалвания извън пътя!Няма каучук или каучукова смес ,която покрива изискванията за зима и лято!
  • #51
    Nkoy ( преди 4 години )
    Аз си карам със все сезонни гуми от поне 10г. Новите коли се продават също със все сезонни гуми....Глупости са да си сменяш гумите, особено ако караш 5-6 хиляди километра годишно.
  • #50
    анонимен ( преди 4 години )
    Важното е да не ги държите повече от 3-4 години, защото стават опасни. Друг проблем при някои модели всесезонни е че се износват неравномерно и отиват на сметището преди да им е дошло времето
  • #49
    анонимен ( преди 4 години )
    До #край Защо не му сложиш наистина край?
  • #48
    анонимен ( преди 4 години )
    Истинските мъже карат без гуми.
  • #47
    анонимен ( преди 4 години )
    Получавам 2-3 оргазма като чуя някой да бърка хубавите гуми с отговорното шофиране. Не, драги ми, отговорното шофиране не заменя добрите гуми. Тези неща се допълват. Дори при отговорно шофиране се случват невероятни ситуации, при които гумите са от значение.
fallback
Последни