fallback

Зимни или всесезонни гуми - кои са по-добри за вас?

И двата избора си имат своите плюсове. Всичко зависи от начина на ползване

Всяка година стотици хиляди български шофьори бъркат дълбоко в джобовете си, за да сменят летните си гуми със зимни.            

      Други стотици хиляди с удоволствие си спестяват тази инвестиция, разчитайки на така наречените всесезонни гуми. И двете групи гледат една на друга с лека насмешка и чувство на превъзходство. Кой е прав? За да отговорим на този въпрос, нека първо припомним по какво се отличават летните, всесезонните и зимните гуми.          Летни, зимни и всесезонни - плюсове и минуси (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #65
    Алекс ( преди 2 години )
    След няколко прочетени статии за всесезонни гуми се излъгах и си купих такива.Едвам ги изтраях две години и ги изхвърлих все още годни за употреба.На сняг са зле.Няма стабилност.За нашите условия си трябва два комплекта гуми.
  • #64
    Оня с каруцата ( преди 2 години )
    Бачкайте здраво, бъдете живи и здрави и си купувайте зимни и летни гуми.
  • #63
    Кракра ( преди 2 години )
    На предишните ни два автомобила имах по 2 комплекта гуми с джанти. Абсолютно излишен разход. Сега карам с всесезонни и се родих. Веднъж годишно баланс и размяна предни - задни и това е. Спестих 1000 лева от гуми и джанти и 50 лева годишно от смяна. Да не говорим, че в гаража има повече място и не си губя по половин ден два пъти годишно по гумаджийници.В Америка, където всички са шофьори от 100 години насам, никой не е чувал за зимни и летни гуми.
  • #62
    Джо пирата ( преди 2 години )
    Интересно защо в САЩ няма зимни и летни гуми,но затова пък карат над 100 000 мили(160 000 км )с един комплект!А сега де,а ако си потомствен шофьор,може и да не те учат лаици как се кара автомобил!
  • #61
    анонимен ( преди 2 години )
    71 коментара, яко. Впечатли ме колегата, който кара с 80 км. в 20 см. вода, вероятно се е влачил в някоя бара..... Иначе за гумите, кой каквото си прецени, според потребностите. Ще добавя, че има нещо като понятие европейска зимна гума. В момента такива видях Дебика и Сава, с еднква шарка, но по-близка до всесезонната. Липсват типичните ламели като при зимните. Така че изобор има, важното е и размум да има, но най-важното ..... почистване.
  • #60
    Сахар ( преди 2 години )
    За градска кола, която не върти много километри зимата всесезонните са много добър избор.Да не говорим, че на много места в България последно време зима няма.С all-seasona на Мишлен дотук съм спестил 6 часа чакане за смяна и около 200 лева за "въртенето" на гуми.
  • #59
    Бай Хефнър ( преди 2 години )
    Има два начина да си с блондинка и брюнетка едновременно! Или намираш блондинка и брюнетка навити на тройка или брюнетка която си е изросила косата и на друго място не се е погрижила особенно с бръсначката! В първия случай си с две истински жени, във втория случай си с една която лъже! Същото и с всесезонните гуми - лъжлива блондинка и то една.А ти разправяш на всички, че си бил с две!
  • #58
    Dido ( преди 2 години )
    Все по това време,под такива статии започват да се обясняват някакви които от 5 години карали с всесезонни и нямали проблеми!Бай Димитър,съседа, 75 годишен бивш фандромаджия от керамичния завод си кара москвича с едни *** вече 15 години и той твърди,че няма проблем!Това,че не сте имали или не сте причинили проблем,не значи,че ползвате най-доброто!Всесезоната гума е компромис!При спиране се провалят,а 3-4м в аварийна ситуация е разликата между живота и смъртта!
  • #57
    Проверяващ ( преди 2 години )
    Господин Край, преди да ръсиш мозък се научи да използваш правилно ,,Й "
  • #56
    анонимен ( преди 2 години )
    Колегата го даде в десятката , само да добавя че за под 10 000км годишно , цената на километър ( включени :данък, винетка, застраховка, поддръжка, гориво , преглед , загуба на остатъчна стойност) е по-висока дори сравнена с такси
fallback
Последни