IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показа с какво ще конкурира Mercedes-Maybach S-Class

Версията A8 L Horch Founder Edition ще дебютира на пазара в Китай

Слуховете, че Audi готви суперлуксозна версия на лимузината си A8, с която ще се опита да конкурира новия Mercedes-Maybach S-Class се оказаха верни. Лимузината ще се появи под марката Horch, като ще дебютира на автосалона в Гуанджоу (Китай) в края на ноември.


 Audi A8 L Horch Founder Edition


Пълното име на модела е Audi A8 L Horch Founder Edition, като се знае, че той е предназначен за пазара в Китай. Седанът получава множество подобрения спрямо стандартната A8, които трябва да му помогнат да се бори с новия Mercedes-Maybach S-Class в азиатската страна.

Както личи от буквата L в името, новата версия е по-дълга от стандартния модел, като увеличеното със 130 мм междуосие позволява дължина от 5450 мм. Допълнителното пространство позволява повече място за пътниците на задните седалки, където собственикът на автомобила ще прекарва по-голяма част от времето си.


 Audi A8 L Horch Founder Edition


Външните подобрения включват два специални цвята - сиво и зелено, 20-цолови полирани джанти и специална емблема на Horch. Системите Digital Matrix LED на фаровете и OLED на задните светлини влизат в стандартното оборудване на автомобила.

Заадвижването на лимузината става с 3,0-литровия V6 с турбо на Audi, който се съчетава с 48-волтова „мека“ хибридна система. Силовият агрегат произвежда 340 к.с. и 500 Нм, като се съчетава с 8-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела quattro.

Още снимки на суперлуксозното Audi A8 - вижте в галерията:

В оборудването на A8 L Horch влизат още аудио-система с B&O с 3D и система за пречистване на въздуха в салона. Предните и задните седалки предлагат осем режима на масаж, както и редица други технологии. Пътниците на втория ред са настанени на отделни две кресла, като имат на разположение собствен екран на информационно-развлекателната система, разположен на подлакътника между тях.

Снимки: Audi


0 от 500
  • #8
    11 rate up comment 5 rate down comment
    До 9 ( преди 3 години )
    Стига глупости. Останал си в 90-те години. И не си карал коли.
  • #7
    16 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ауди прави най-красивите премиуми заедно с Лексус, Аглока, Инфинити и Genesis. Мерцедес и БМВ изглеждат като понички.
  • #6
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Ноки ( преди 3 години )
    Егати гоуфу
  • #5
    13 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Още една кутия за обувки от ФВ. Дизайна е на кота 0. Но на пенсионерите ще им хареса. Прилича на това което карат и в момента ...
  • #4
    25 rate up comment 15 rate down comment
    До номер 1 ( преди 3 години )
    Мерцедес отдавна не е еталон за автомобил, моето момче След пускането на W220, от компания, с чието качество всички се съобразяваха, се превърна в компания-ширпотреба! Audi и BMW имат много по-добър дизайн през последните години, а и са по-технологични! Жалко за Мерцедес, които решиха да превърнат S класата в автомобил с китайски таблети и осветление с led ленти!
  • #3
    3 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    А на мен пък по някакъв странен начин ми напомня за Опел Омега. Сигурно ги помните - едно време Опел имаше един такъв "флагман"! После го замениха с нов "флагман" - Сийгнум, който беше по-ръбест и по-голямо недоразумение, пък най-накрая прозряха, че не са точно компанията, която задължително трябва да има флагман в палетата. Пазар!, какво да го правиш. Ауди зорлем се напъват да вземат парите на разглезени китайски богаташи. Там *** за големи неща, пък и парици имат.
  • #2
    22 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    С усещането за скъпа Шкода....
  • #1
    22 rate up comment 24 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Mercedes си остава еталон за автомобил и точка! Това, че некакви електро-имитации били ускорявали за незнам колко си до 100 си е за пуберите в нета!!