IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Главният учен на Toyota: Електромобилите не са за всички

Хибридите също са решение на проблема с вредните емисии, категоричен е Джил Прат

Много хора са запалени по проблемите с климатичните промени, но това не означава, че всеки трябва да кара електрическо превозно средство като средство за борбата с тях. Това заяви пред агенция Reuters шефът на отдела за научни изследвания и разработки в Toyota Motor Corp - Джил Прат.


Gill Prat - Toyota


Думите му подкрепиха изявленията на президента на компанията Акио Тойода, както и на други ръководителите на японския производител, които признават, че електромобилите ще играят все по-важна роля на за намаляване на вредните емисии, но призовават и за търсене на други решения на проблема. Сред тях са хибридите и автомобилите с водородни горивни клетки.

По време на конференцията Events Automotive Summit в четвъртък Прат заяви, че в Toyota вярват в „разнообразието от задвижващи системи“, които могат да предложат на клиентите най-различни варианти за намаляване на CO2.


Toyota


„Не е наша задача да предвиждаме кое решение е най -доброто или да кажем, че само това ще работи. Усилията на правителствата, включително и стимулите, които отпускат, трябва да бъдат насочени към намаляване на вредните емисии, а не към избора на технология, която е най-подходящия за тези цели", каза още главният учен на Toyota.

Според Прат, забраната на автомобилите с двигатели с вътрешно горене и най-вече на хибридите (област, в която Toyota има водеща роля), няма да реши проблемите с вредните емисии. Затова и от японската компания продължават да изтъкват предимствата на хибридните превозни средства, които предлагат вече повече от 20 години.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #53
    2 rate up comment 1 rate down comment
    GM ( преди 3 месеца )
    #47 питаш колко е производственият капацитет на general motors? Ами да говорим с цифри щом си казал2020 г6.832019 г7,722018 г8.382017 г.9.62016 г10.01Колко ли ще е тази година? Залагам под шест милиона, а Тесла близо милион при 50 000 продажби през 2016 година. Само не разбрах защо да де точно от general motors за пример?
  • #52
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Разбира се, че Тесла няма да предава всичките електромобили на света и нито тя Ще фалира някой друг производител нито те ще фалират нея. Те са си поставили с кръвната цел просто да станат най-големият автомобилен производител на света и да продават само 20 милиона на автомобила годишно през 2030 година. Това са общите продажби на Toyota и Volkswagen и както виждаш не всички карат в Toyota и Volkswagen, а има още доста модели.
  • #51
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Копи-пейст ( преди 3 месеца )
    Ето ти новината от тукСамо за първите 3 седмици след официалния дебют дилърите на Ford в САЩ са получили повече от 100 000 поръчки за електрическия пикaп F-150 Lightning,Въпреки, че публиката приема доста възторжено F-150 Lightning, то няма как да бъде определен като рекордьор сред аудиторията. Само за седмица след дебюта на Tesla Cybertruck готовност да го купят изявиха над 250 000 човека, а към момента поръчките за пикaпа на компанията на Илон Мъск надхвърлят милион.
  • #50
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Естествено че епъл няма да наларат всеки да е с ай фон защото е скъп а богатите няма как да са повече от бедните напротив епъл вече са трети.Същото е и с ел колите ето вече най продавана ел кола в Италия е Дачия спринг която би Модел 3 таканще е и във Франция Испания Португалия и тн.Особено с покачването на всичко друго както в тръгнало
  • #49
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Нека да видим числата Модел Х Модел ес а вече и модел 3 всичко на минус пикапa камиона и роудстъра се отлагат Ривиън извади вече пикaп Лусид седан ще ги видим тесла
  • #48
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 45 ( преди 3 месеца )
    Забравяш едно основно нещо!!! В природата на хората е да искат да не са еднакви!! Както Апъл не можаха да накарат всеки човек да е с Айфон, така и Тесла няма да могат да накарат всеки втори да си купи колата им! Човека иска разнообрази и го търси! А факта, че вече има марки които ги задминават технологично е неоспорим и необратим! Съжалявам за лошата новина, но си отвори очите!!
  • #47
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Колко е производственият капацитет на ГМ лидер в автомибилостеоенето от 80 години и колко на тесла ти си смепният.Тесла има два завода колкото Дачия.
  • #46
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Абе ей ( преди 3 месеца )
    Само в Европа има две фирми които са разработили до ниво масово производство филтри които от Евро 3 - 4 правят колата Евро 7, срещу 1500 - 2000 Евро цена на дребно, по индивидулана поръчка в момента!Тези технологии ако се използват масово, цената ще падне под 1000 Евро и за 2 години целия автопарк в Европа може да е Евро 7! Ако водещата цел беше екология! Ама не е! Зад всеки продукт наложен на сила, не стоят чисти интереси! Било електрически коли, било ваксини!!
  • #45
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 3 месеца )
    Както казах за пикaп на Тесла има 1,3 милиона поръчки. Колко казваш са поръчките за f150 и за електрическия Хамър? Повече ли са? Хайде не ставайте смешни с нереалистичните си очаквания. Не разбрахте ли че вече няма кой да детронира Тесла? Най-малкото няма да имат производствен капацитет, а заводите на Тесла вече са построени и дали в края на тази или в началото на другата година, започват производство
  • #44
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И кво се увеличават Форд Ф150 лайтнинг разби всички теслинпо поръчки а още не е излезнал новият Хъмър официално че с него направо ще закрият Мъск