IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Главният учен на Toyota: Електромобилите не са за всички

Хибридите също са решение на проблема с вредните емисии, категоричен е Джил Прат

Много хора са запалени по проблемите с климатичните промени, но това не означава, че всеки трябва да кара електрическо превозно средство като средство за борбата с тях. Това заяви пред агенция Reuters шефът на отдела за научни изследвания и разработки в Toyota Motor Corp - Джил Прат.


Gill Prat - Toyota


Думите му подкрепиха изявленията на президента на компанията Акио Тойода, както и на други ръководителите на японския производител, които признават, че електромобилите ще играят все по-важна роля на за намаляване на вредните емисии, но призовават и за търсене на други решения на проблема. Сред тях са хибридите и автомобилите с водородни горивни клетки.

По време на конференцията Events Automotive Summit в четвъртък Прат заяви, че в Toyota вярват в „разнообразието от задвижващи системи“, които могат да предложат на клиентите най-различни варианти за намаляване на CO2.


Toyota


„Не е наша задача да предвиждаме кое решение е най -доброто или да кажем, че само това ще работи. Усилията на правителствата, включително и стимулите, които отпускат, трябва да бъдат насочени към намаляване на вредните емисии, а не към избора на технология, която е най-подходящия за тези цели", каза още главният учен на Toyota.

Според Прат, забраната на автомобилите с двигатели с вътрешно горене и най-вече на хибридите (област, в която Toyota има водеща роля), няма да реши проблемите с вредните емисии. Затова и от японската компания продължават да изтъкват предимствата на хибридните превозни средства, които предлагат вече повече от 20 години.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #63
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Хайде стига глупости. За цялата 2020 година dacia продадоха 370 000 автомобила, а Тесла продаде половин милион, а тази година ще продаде почти милион. Това е сигурно защото са по-евтини и достъпни от Дачия по вашата логика.
  • #62
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Дрън дрън глупосри Тесла щели общо продажбите на всички тесли са по-малко от на Дачия Сандеро обаче щели
  • #61
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 58 ( преди 3 месеца )
    Няма значение колко струва, въпреки че лъжеш изключително нагло, защото базовата цена на пикапа започва от 39900 долара и е по-евтин от Тесла модел 3. И няма значение, защото тези 100 долара са невъзвръщаем депозит и всеки който ги е дал ги губи, ако не поръча. Ще ми кажеш ли ти би ли дал 100 долара за нещо което си сигурен, че няма да купиш независимо колко струва? Би ли си направил поръчка за ferrari само срещу 100 долара, понеже струвало милион, но няма да си го купиш?
  • #60
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 3 месеца )
    Нещо си се объркал. Вчера Toyota не направи голяма инвестиция в Щатите. Вчера Toyota обеща, че ще направи голяма инвестиция от 3,4 милиарда долара в разработката на твърдотелни батерии, но тази инвестиция ще я прави от днес до 2030 година общо 3,4 милиарда. От друга страна Тесла вече е построила два завода един в Щатите и един в Германия за по 5 милиарда всеки, като всеки от тях ще произвежда около 20 пъти повече батерии отколкото завода на Toyota през 2030. Та какво били направили Toyota?
  • #59
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Имали гл паци дето викат че Тойота умирали.Вчера Тойота правят огромна инвестиция за завод за батерии в Сащ ама вие си лайте
  • #58
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Пак ти казах че 100 евро капаро за кола струвяща 100к не е поръчка ама ти си лаеш
  • #57
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 54 ( преди 3 месеца )
    А ти какво очакваш? Да продължава да събира още поръчки да станат пет милиона ли? Нали тези поръчки трябва да се произведат? За какво може да събира още. Тези 1,3 милиона ще има да ги произвежда поне три-четири години, дори половината да се откажат. А за половината милион поръчки за Тесла модел 3 по 1000 долара Какво ще кажеш? Нали и те уж бяха фалшиви и щеше да се срива пирамидата? При положение, че в банката има 16 милиарда долара, дали тези 130 милиона от капарото им трябват за нещо?
  • #56
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    При втория сценарий обаче страната ще произвежда с около 8 млн автомобили на година по-малко, което означава и загуба на 5,5 млн работни места."Ако те решат, че двигателите с вътрешно горене са враг, ние няма да можем да произвеждаме почти никакви автомобили. Намаляването на вредните емисии CO2трябва да бъде съобразено с особеностите на автомобилната индустрия за всяка отделна страна и технологиите, които тя използва", категоричен е Тойода.
  • #55
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Да се върнем на Toyota от друга статия:При втория сценарий обаче страната ще произвежда с около 8 млн автомобили на година по-малко, което означава и загуба на 5,5 млн работни места."Ако те решат, че двигателите с вътрешно горене са враг, ние НЯМА ДА МОЖЕМ да произвеждаме ПОЧТИ НИКАКВИ АВТОМОБИЛИ. Намаляването на вредните емисии CO
  • #54
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Стига глупости ( преди 3 месеца )
    А бе кво говорите събрал милион поръчки това не са поръчки а плащаш 100 долара капаро (пикапа струва 100 000 долара) и това вече се води поръчка а ми не не е поръчка е да влезнеш в представителството на Феррари да си поръчаш колата и да разпишеш чек за 200к евро това е поръчка.Между другото Сайбъртръка е свален от сайта поръчки вече нема прибра парите на аборигените и продължава напред скоро очаквайте триколка