IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Главният учен на Toyota: Електромобилите не са за всички

Хибридите също са решение на проблема с вредните емисии, категоричен е Джил Прат

Много хора са запалени по проблемите с климатичните промени, но това не означава, че всеки трябва да кара електрическо превозно средство като средство за борбата с тях. Това заяви пред агенция Reuters шефът на отдела за научни изследвания и разработки в Toyota Motor Corp - Джил Прат.


Gill Prat - Toyota


Думите му подкрепиха изявленията на президента на компанията Акио Тойода, както и на други ръководителите на японския производител, които признават, че електромобилите ще играят все по-важна роля на за намаляване на вредните емисии, но призовават и за търсене на други решения на проблема. Сред тях са хибридите и автомобилите с водородни горивни клетки.

По време на конференцията Events Automotive Summit в четвъртък Прат заяви, че в Toyota вярват в „разнообразието от задвижващи системи“, които могат да предложат на клиентите най-различни варианти за намаляване на CO2.


Toyota


„Не е наша задача да предвиждаме кое решение е най -доброто или да кажем, че само това ще работи. Усилията на правителствата, включително и стимулите, които отпускат, трябва да бъдат насочени към намаляване на вредните емисии, а не към избора на технология, която е най-подходящия за тези цели", каза още главният учен на Toyota.

Според Прат, забраната на автомобилите с двигатели с вътрешно горене и най-вече на хибридите (област, в която Toyota има водеща роля), няма да реши проблемите с вредните емисии. Затова и от японската компания продължават да изтъкват предимствата на хибридните превозни средства, които предлагат вече повече от 20 години.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #27
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Колко е производственият капацитет на ГМ лидер в автомибилостеоенето от 80 години и колко на тесла ти си смепният.Тесла има два завода колкото Дачия.
  • #26
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Абе ей ( преди 3 години )
    Само в Европа има две фирми които са разработили до ниво масово производство филтри които от Евро 3 - 4 правят колата Евро 7, срещу 1500 - 2000 Евро цена на дребно, по индивидулана поръчка в момента!Тези технологии ако се използват масово, цената ще падне под 1000 Евро и за 2 години целия автопарк в Европа може да е Евро 7! Ако водещата цел беше екология! Ама не е! Зад всеки продукт наложен на сила, не стоят чисти интереси! Било електрически коли, било ваксини!!
  • #25
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    И кво се увеличават Форд Ф150 лайтнинг разби всички теслинпо поръчки а още не е излезнал новият Хъмър официално че с него направо ще закрият Мъск
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    И к
  • #23
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    За мен не стават, няма да мога да вдигам над 120 на магистралата което ще ме отчая от тези коли.
  • #22
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ама то заявката не е произведен автомобилМного хора не се отказват щото тесла няма все още адекватна конкоренция нещо като корекома навремето и хората чакаха 15 години за лада щото нямаше друго ама аконимаше магазини дали всички щяха да чакат ми не.Тука е същото сега като дойдат Форд ГМ Лусид Фискер Ривиън Ренони тн. дали някой ще гомчака мъск и бо клу ците му
  • #21
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тесла струвала и кво като струва тия пари не значат нищо така или иначе Тесла има 3 модела само от които модел ес отдавна е на загуба модел 3 също се срива и продажбите не са такива за каквито се смятаха.Живеете в някаква утопия пазарната оценка на тесла е надута защото се предполага че някой ден те ще са лидерите и от там цената на акция поскъпва защото инвеститорите "вярват" това не са сигурни неща не е нещо доказано.
  • #20
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Е как няма да е доволен, като Тесла поне 2 пъти са му сменяли батерията.. Проблемът е обаче че ако всичките клиенти бяха такива, Тесла няма как да не фалира. Докато повечето клиенти на Тойота са като мен, и печалбите им са рекордни за индустрията.
  • #19
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Стига сте плашили с тия дългове бе.Нали ако фалира тойота тия доставчици кво ше правят то щото фв или бмв умрелите немски фирми не дължат пари и ако не е Меркел да ги бута като че ли яняма да фалират смешни сте ДЖенеръл Мотърс фалира ли 2008-м а ми не и още си съществува даже е сред топ проиводителите.Кво са ви наплашили с тея фалити.Само в умрелата БГ те преследват заради дългове затова сме и супер бедни Сащ живеят на дълг и са най-проспериращата държава в Света.
  • #18
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Стига сте плашили с тия дългове бе.Нали ако фалира тойота тия доставчици кво ше правят то щото фв или бмв умрелите немски фирми не дължат пари и ако не е Меркел да ги бута като че ли яняма да фалират смешни сте ДЖенеръл Мотърс фалира ли 2008-*** ми не и още си съществува даже е сред топ проиводителите.Кво са ви наплашили с тея фалити.Само в умрелата БГ те преследват заради дългове затова сме и супер бедни Сащ живеят на дълг и са най-проспериращата държава в Света.