IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Главният учен на Toyota: Електромобилите не са за всички

Хибридите също са решение на проблема с вредните емисии, категоричен е Джил Прат

Много хора са запалени по проблемите с климатичните промени, но това не означава, че всеки трябва да кара електрическо превозно средство като средство за борбата с тях. Това заяви пред агенция Reuters шефът на отдела за научни изследвания и разработки в Toyota Motor Corp - Джил Прат.


Gill Prat - Toyota


Думите му подкрепиха изявленията на президента на компанията Акио Тойода, както и на други ръководителите на японския производител, които признават, че електромобилите ще играят все по-важна роля на за намаляване на вредните емисии, но призовават и за търсене на други решения на проблема. Сред тях са хибридите и автомобилите с водородни горивни клетки.

По време на конференцията Events Automotive Summit в четвъртък Прат заяви, че в Toyota вярват в „разнообразието от задвижващи системи“, които могат да предложат на клиентите най-различни варианти за намаляване на CO2.


Toyota


„Не е наша задача да предвиждаме кое решение е най -доброто или да кажем, че само това ще работи. Усилията на правителствата, включително и стимулите, които отпускат, трябва да бъдат насочени към намаляване на вредните емисии, а не към избора на технология, която е най-подходящия за тези цели", каза още главният учен на Toyota.

Според Прат, забраната на автомобилите с двигатели с вътрешно горене и най-вече на хибридите (област, в която Toyota има водеща роля), няма да реши проблемите с вредните емисии. Затова и от японската компания продължават да изтъкват предимствата на хибридните превозни средства, които предлагат вече повече от 20 години.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #37
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Шогун ( преди 3 години )
    Ама вие ,теслата, за кола ли я имате ,тва е компютър с купе и гуми ,тия даже си нямат идея как се правят коли , като се спука балона ще си продават само компютрите , а истинските производители на коли , наистина ще почнат да правят добри електрички , но в началото скъпички.
  • #36
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Е те вече ги бият в Италия Дачия спринг е по продавана от модвл 3 и най продаваният ел.автомобил въобще
  • #35
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Сега съм си отворил една статия от 2013-та на същият сайт която гласи Фолксваген учи маериланците да карат дизел и отдолу възторг от вагаджии как дизела е бъдещето.След 10 години ще отворя пак тази статия и ще се смея на коментарите на тесладжиите години след като тесла е фалирала и нищо от тези "прогнози" за доминация не са се случили.Но тогава много от долопишещите ще си траят а някои дори няма да са живи
  • #34
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Дрън дрън глупосри Тесла щели общо продажбите на всички тесли са по-малко от на Дачия Сандеро обаче щели
  • #33
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Имали гл паци дето викат че Тойота умирали.Вчера Тойота правят огромна инвестиция за завод за батерии в Сащ ама вие си лайте
  • #32
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Пак ти казах че 100 евро капаро за кола струвяща 100к не е поръчка ама ти си лаеш
  • #31
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Стига глупости ( преди 3 години )
    А бе кво говорите събрал милион поръчки това не са поръчки а плащаш 100 долара капаро (пикапа струва 100 000 долара) и това вече се води поръчка а ми не не е поръчка е да влезнеш в представителството на Феррари да си поръчаш колата и да разпишеш чек за 200к евро това е поръчка.Между другото Сайбъртръка е свален от сайта поръчки вече нема прибра парите на аборигените и продължава напред скоро очаквайте триколка
  • #30
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Естествено че епъл няма да наларат всеки да е с ай фон защото е скъп а богатите няма как да са повече от бедните напротив епъл вече са трети.Същото е и с ел колите ето вече най продавана ел кола в Италия е Дачия спринг която би Модел 3 таканще е и във Франция Испания Португалия и тн.Особено с покачването на всичко друго както в тръгнало
  • #29
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Нека да видим числата Модел Х Модел ес а вече и модел 3 всичко на минус пикапa камиона и роудстъра се отлагат Ривиън извади вече пикaп Лусид седан ще ги видим тесла
  • #28
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 45 ( преди 3 години )
    Забравяш едно основно нещо!!! В природата на хората е да искат да не са еднакви!! Както Апъл не можаха да накарат всеки човек да е с Айфон, така и Тесла няма да могат да накарат всеки втори да си купи колата им! Човека иска разнообрази и го търси! А факта, че вече има марки които ги задминават технологично е неоспорим и необратим! Съжалявам за лошата новина, но си отвори очите!!