IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко от пробега си губи електрическата кола всяка година?

Вижте още кои са факторите за изхабяване на батериите и за какво трябва да се внимава

Всички електромобили предлагат редица мерки за забавяне на процеса на разграждане на батерията, то този процес е неизбежен. Факт е, че колите на ток имат значително по-ниски разходи в сравнение с аналозите си с двигател с вътрешно горене, но голямата въпросителна си остава дълголетието на батериите. Това е и един от най-важните въпроси, които вълнуват клиентите.

„Всяка батерия ще се разгражда всеки път, когато я зареждате и разреждате“, категоричен е Марк Ханчен, изпълнителен директор на Atlis Motor Vehicles. Той и екипът му посочват причините, поради които акумулаторът на електрическия автомобил (литиево-йонната батерия) губи от капацитета. Няма как да бъде изчислена скоростта на влошаване, но има начини тя да бъде запазена. За целта трябва да се избягват някои действия, а също така да се вземат различни мерки.

Колко от пробега си губи електромобил на година (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #25
    10 rate up comment 0 rate down comment
    чурук ( преди 3 години )
    До 22:Само 300 зареждания на най-модерните литиево - полимерни батерии???По твоята логика трябваше още преди 3 години да съм си фърлил телефона, от който пиша сега
  • #24
    10 rate up comment 3 rate down comment
    До 21 ( преди 3 години )
    Не знам *** ли си или се опитваш да манипулираш! Я намери статията за този тесла рекордиорка!Що там пише, че за тези километри са сменени 4 мотора и 3 пъти целите батерии?!?! "Малко" се разминава с твоята версия, нали?!?!
  • #23
    9 rate up comment 0 rate down comment
    до 25 ( преди 3 години )
    Ако стои 8-9 месеца без да се пипа, може да загуби и 90%!!
  • #22
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Колко пробег губи докато стои в гаража?
  • #21
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    До 20 деградацията на батериите е линейна, трудно ще ме убедиш, че на 40 хил деградацията буквално спира и после за малко се проявява на 200 хил и после още за малко на 500 хил преди според вас да "умре" на милион.
  • #20
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    До 21: аз що помня за един барон, който беше навъртял 1 милион км с 3 батерии и 2 електромотора?!
  • #19
    4 rate up comment 16 rate down comment
    500 000 км? ( преди 3 години )
    Това е невъзможно! Няма такава батерия за издържи 500 000км. Това около 1000 пълни зареждания. НЯМА ТАКАВА БАТЕРИЯ! Най качествените литиево-полимерни батерии издържат около 300 зареждания при нормална употреба.
  • #18
    22 rate up comment 0 rate down comment
    AAV ( преди 3 години )
    След 2025г ще започнат драстично да вдигат данъците за колите с ДВГ и акцизите за горивата. Като ги вдигнат 10 или 100 пъти, кой ще иска и кой изобщо ще може да си позволи да кара кола с ДВГ? В същото време субсидиите за електромобили ще отпаднат и ще станат още по-скъпи. Опасявам се, че тенденцията е в недалечно бъдеще притежанието на личен автомобил (ДВГ или ел.) да остане възможно само за хора с по-сериозни финансови възможности. Звучи конспиративно, но е тъжната реалност...
  • #17
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    А вие що си мислите, че производителите дават гаранция около 160 - 180 хил км?! И после няма ремонт като при ДВГ, няма и евтинии авфтър-маркет батерии. Има ела ми да ти съдера кожичката!!! Но... бунаци бол! Цените на стар ДВГ ще стигнат космически висоти
  • #16
    7 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    да де, ама вече има електрички с по един милион километра, това явно са новите опорки