IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford представи обновения Focus за Европа

Моделът получи освежен дизайн и подобрена мултимедия

Европейското подразделение Ford представи обновения Focus. Промените при модела са предимно в дизайна и оборудването, като донякъде повтарят тези на фейслифта на Fiesta.


Ford Focus


Обновеният Focus получава забележимо преработена предница, като са променени не само фаровете (те вече са светодиодни още в базовия вариант, а срещу доплащане се предлага и оптика), а също така решетка на радиатора, бронята и капака. Емблемата на марката е на решетката, като разликите в нивата на оборудване Titanium, ST-Line и Active се виждат по-ясно.

Цифровият панел с диагонал 12,3 инча се появи на модела още през лятото на миналата година, а сега той работи с информационно-развлекателен комплекс Sync 4 с 13,2-инчов тъч-скрийн. Новата мултимедия поддържа безкабелно свързване на смартфон чрез Android Auto и Apple CarPlay, като софтуерът се обновява от разстояние. Системата има достъп до онлайн-сервизите Connected Navigation и Ford Secure, като то са безплатни за пробен период.


Ford Focus


Фейслифтът на Focus се предлага с "меки" хибридни системи с мощност 125 и 155 к.с., които се появиха още през 2020 година, като те вече може да се съчетават не само с 6-степенна механична скоростна кутия, но и със 7-степенна роботизирана - като при Fiesta.

В гамата остават познатите 1,0-литрови мотори EcoBoost с мощност 100 и 125 к.с., които са свързани с механична кутия, както и 1,5-литровите дизели EcoBlue с 95 и 120 к.с. За по-мощният агрегат е достъпен и 8-степенен автомат.

Още снимки на обновения Focus - вижте в галерията:

Обновена е и спортната версия Focus ST, която получава зелен цвят Mean Green - като на Fiesta ST и Puma ST, а също така и нови седалки, разработка на подразделението Ford Performance. Спортният вариант ще продължи да се предлага като хечбек и комби, и ще запази 2,0-литровия бензинов турбомотор с 280 к.с. Под въпрос обаче е версия с 2,0-литров дизел със 190 к.с.

Снимки: Ford

0 от 500
  • #2
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    На мен и на шкода ми прилича малко. Всичките станаха еднакви отвън, но вътре определено форд си останаха грозни през последните 12г., добре, че 2011 не си купих Фокус за баснославните 21 500лв., сега, този базов модел почва от 39к, но да си ги карат със здраве.
  • #1
    7 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако не бях прочел Форд, щях да кажа че е Киа или Хюндай...