Ако обърнете внимание на скорошните допълнения към гамата на Ford, няма как да не ви е направило впечатление за съживяването на имена от стари модели на "Синия овал" като Bronco, Maverick, Lightning и (поне на европейските пазари) Puma. Но американският автомобилен производител няма намерение да спре до тук и ще продължава да използва имена от свои стари модели за бъдещи нови продукти.
Пред изданието Autocar, ръководителят по дизайна на Ford Европа Мурат Гюелер загатна, че тенденцията ще продължи: "Смятам, че имаме уникалното предимство да разполагаме с имена на модели от миналото, които може да използваме, за да емоционализираме наши продукти и да разказваме истории, които никоя друга марка не може да разкаже. Имаме възможност да използваме емблеми, които да освежим и да поднесем по правилен начин, за да се отличим от останалите компании".
За съжаление, Гюелер не разкрива нито едно име от стари модели, което Ford смята да "възкреси" скоро. Макар че мениджърът подсказва, че Ford "има възможност да се отличи самостоятелно от вълната на електрификация, която предстои. Това би могло да значи, че американската компания ще използва някое (или някои) от позабравените имена на модели за свои следващи електрически превозни средства.
Според запознати, подобно подходящо име за съживяване в бъдещ електромобил би било Thunderbird. Едноименният модел има доста дълъг живот в гамата на "синия овал" (от 1995 до 1997 г.), като емблемата се е слагала на разнообразни модели - седани, двуврати купета и кабриолети. Друго подходящо име за електромобил би било Galaxie, което навява мисли за космически пътешествия. В Европа пък до неотдавна се предлагаше и миниванът Ford Galaxy, което име също е подходящо за електрически модел. Името на доскорошния всъдеход Excursion пък би могло да се завърна за приключенски SUV на батерии.
Съдейки по Maverick и Puma, от Ford не са с тесномислието да съживяват имена за същия тип автомобил, какъвто е бил оригиналният модел. В първия случай става въпрос по-скоро за купе и седан (а по-късно и за SUV на някои пазари), отколкото за пикап. А оригиналната Puma бе компактно купе, но сега под това име се предлага кросоувър.