Компанията Ford е получила около 125 000 заявки за новия Ford Bronco, но дори при най-благоприятните условия производството на автомобилите ще отнеме много време. Отделно от това Ford също има проблеми с липсата на чипове и ограниченията заради коронавирус, което допълнително утежнява ситуацията.
В компанията започнаха да търсят нови начини за компенсиране на клиентите. Както всички големи производители, така и Ford има специален фонд, към който се обръщат официалните дилъри, когато искат подарък за някой от клиентите. Обикновено това са сувенири или аксесоари, но сега американският производител е решил да разнообрази този списък, като включи в него алкохолни продукти.
Благодарение на фонда Bronco Customer Satisfaction, изморените и изнервени от чакането на всъдехода клиенти ще могат да получат по бутилка от любимия си бърбън или друга алкохолна напитка. В компанията се надяват, че така ще засилят връзките си с купувачите и ще им благодари за проявеното търпение.
Изборът на алкохол обаче изглежда доста странен, тъй като той е несъвместим с шофирането на автомобил. Затова и мнозина определиха като "странно" решението на компанията за подобна връзка с клиентите.
Снимки: Ford