IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo възроди легендарното GT 1300 Junior

Купето от миналия век се завръщато като специални версии на Stelvio и Giulia

Alfa Romeo реши отново да се обърне към богатото си историческо наследство, за да повиши интереса към актуалната си моделна гама, която не е кой знае колко голяма. Този път италианците си спомниха за купето си от серията 105, което се произвежда през 60-те и 70-те години, като е продадено в тираж от над 100 000 бройки.


Alfa Romeo Stelvio GT Junior


Двувратата GT 1300 Junior е създадена на базата на по-скъпата Giulia Sprint GT и също като нея е разработена от Джорджето Джуджаро, който по това време работи в ателието Bertone. Ценовото предимство на по-малкия модел е подсигурена от скромния 1,3-литров бензинов двигател с 89 к.с., а в наши дни производителят нарича Junior "икона на стила и символ на икономическия подем на 80-те години".

Италианците отдават почит на легендарния модел със специални версии на седана Giulia и на кросоувъра Stelvio. Те са оборудвани 2,2-литров турбодизел с 210 к.с. или с 2,0-литров бензинов двигател с 280 к.с., които се съчетават с 8-степенна автоматична скоростна кутия и със система за задвижване на четирите колела.


Alfa Romeo Stelvio GT Junior


Машините получава редица дизайнерски решения - както отвън, така и в салона. Сред тях са ексклузивни 21-цолови джанти за Stelvio и 19-цолови за Giulia, специален жълт цвят (Ocra Lipari) на каросерията, кожени седалки и др. Освен това, автомобилите са с по-богато оборудване от стандартното за двата модела.

Версията Stelvio GT Junior ще се появи на пазара в средата на ноември, като от него ще бъдат произведени 60 бройки и всяка ще струва 72 750 евро. За сравнение, дизеловото Stelvio Veloce е оценено на 66 200 евро.

Още снимки на специалните версии, както и на оригинала - вижте в галерията:

Снимки: Alfa Romeo

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До коментар Хвани св ( преди 3 години )
    Мале Леле, ненавист, британска стер.вост, и немска о.върня...(3 в 1) Това феновете на немските каски и скъсаните джапанки , много наведени сте били бр я .... Трагедия. Няма да цивриш миличка, любимата ти пижама отдавна вече е фалирала (само къде ти не знаеш) , за омразната ти АлфаТА ти ***.чке дерт не бери,ти да търчиш срещу нея,Тя да бяга срещу тебе, не.мой я стигнеш нив.гаш:)
  • #6
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Обективно ( преди 3 години )
    супер е цвета и изпълнението като цяло. Алфа Стелвио и Джулия са много, много добри автомобили. Само човек който не ги е шофирал може да твърди, че са *** и тн.
  • #5
    17 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 3 години )
    Щирлиц Алфа Ромео поне има на какво да направи юбилейна серия. Другите фирми май нямат.. Когато Алфа Ромео са правили автомобили Фолксваген даже не е бил замислен. Най доброто постижение е на Голф, пуснаха юбилейна серия с карирани седалки от Голф 1.
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    6 000 ? повече от нормалната версия, за лимитирана серия от 60 бр. е направо супер цена.
  • #3
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Щирлиц ( преди 3 години )
    Грозотия.Поне да го бяха направили да наподобява първообраза,язък.
  • #2
    32 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До долния.. Остани си насаме с омаразата която изпитваш към живота и себе си, не я разпространявай, другите хора нямат нужда от твията отрова
  • #1
    7 rate up comment 44 rate down comment
    Дпйчваген ( преди 3 години )
    Тия продължават с бо клуча вите си модели а сега са цуни гуни с френските още по големи недоразумения Пижо не случяйно са пред фалит с два модела защото пазара има едно основно правило бо клу ците не се купуват от което следва и командното дишане на което се подържа тази компания с шефове две френски меки китки