IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

AMG-версията Mercedes-Benz S-Class е готова да дебюта си

Хибридният спортен седан със 700 к.с. почти свали камуфлажа

Mercedes-Benz има една хибридна модификация в гамата на новата S-Class. Версията S 580 с мощност 510 к.с. е на пазара от юли, а съвсем скоро към нея ще се присъедини още един, по-мощен зареждащ се (plug-in) седан.


Mercedes-AMG S 63e


Това е версията, подготвена от спортното подразделение Mercedes-AMG, която ще получи индекс S63e. Различни прототипи на модела вече бяха заснети по време на тестове, но сега изданието Motor.es пусна снимки на автомобила с минимален камуфлаж по него.

Спортният седан се отличава от стандартния модел по решетката на радиатора Panamericana с вертикални ребра, големи въздухозаборници, намален пътен просвет и изпускателната система с 4 тръби. На новите снимки не се вижда порта за зареждане, но вече е известно, че той ще бъде отляво.


Mercedes-AMG S 63e


Все още липсват подробности за силовия агрегат. По-рано се съобщаваше, че съчетанието на 4,0-литров V8 и електромотор ще осигури на Mercedes-AMG S63e около 700 к.с. Вървяха слухове и за версия с индекс 73е, която ще замени пенсионираната S 65 с нейния V12 с 630 к.с. и 1000 Нм. За сравнение, при новия хечбек Mercedes-AMG GT 63 S E Performance хибридният агрегат, който се зарежда от електропреносната мрежа, развива рекордните за серийни модели на марката 843 к.с. и 1470 Нм.

Засега от компанията не са обявили официално дата на премиерата на Mercedes-AMG S63e, но продажбите трябва да стартират още в началото на 2022 година, стига, разбира се, на това да не попречи глобалният дефицит на микрочипове.

Снимки: Motor.es

0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY! ( преди 3 месеца )
    NB: Екстремното изсилване и прекаленото изхвърляне винаги, абсолютно винаги са за с/ка на изсилващия се - обикновено напраздН0... Затова - чети и се просвещавай в РЕАЛните неща от живота. ФАКт. А иначе е всеизвестно, че СN0Барията край НЕМА!
  • #3
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Когато си купуваш такава кола, не те интересува много, колко струва, защото с нея освен върховно качество си купуваш статут, който не може да бъде минат от другите в този клас. Ролс е вече друг клас и не може да бъдат сравнявани двата автомобила, когато искаш да купиш най-доброто, за да се покажеш че може да го направиш, варианта е този автомобил, или който и да е от другите два от немската тройка, всички други японски и корейски измишльотини са компромис, който не е карал такива коли не го разб
  • #2
    1 rate up comment 7 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY ( преди 3 месеца )
    Шъ се спра само и единствено на НАЧАЛната й ЦЕНА - по мои бегли пресмятания и леко субективна оценка, си мисля, че стартира от поне... 165 хилки в ЕВРОС!+данъците, щото ускорявал до 100-ка само за 2,9 секъндс. На Брексзит-АйлънДА са дадени само ориентировъчните цени - 140 хил. ПАУнДА за по-скромния модел, а за най-надутия бързак - ХАЙбрида съответно... само 160 хилядарки в Бритс.лири. И май че съм уцелил.
  • #1
    3 rate up comment 7 rate down comment
    scott ( преди 3 месеца )
    кола за черни. отврат ти казвам.