От началото на годината Volkswagen е продал 144 000 бройки от електрическия хечбек ID.3, като половината от клиентите на модела преди това не са притежавали автомобил от тази марка.
"Volkswagen ID.3 се превърна в истински хит в Европа и ни помогна страшно много за привличането на нови клиенти. Те са около 70 000 на брой, което е впечатляващо постижение. Това е и убедително доказателство, че сме на пръв път с този автомобил и с нашата стратегия за електрическа мобилност", коментира директорът по продажбите в компанията Клаус Целмер.
Процентът на нови клиенти за марката е значително по-висок от средния за Volkswagen, който обикновено е около 36%. Затова и не е изненада, че ID.3 е най-продаваният електромобил в Западна Европа през август, като изпреварва основния си конкурент Tesla Model 3.
Сумарните продажби на ID.3 и на кросоувъра ID.4 помогнаха на Volkswagen да се утвърди като лидер на пазара на електромобили в Европа за първата половина на 2021 година. Според допитване до клиентите, 60% от тях са избрали ID.3 заради неговите екологични характеристики, а 51% от купувачите са поставили на първо място неговите технологии.
Снимки: Volkswagen