IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Eлектрификацията открива нова ера на дизайна за Renault

Промяната е свързана с назначаването на нов главен стилист в компанията

Компанията Renault вече обяви за настъпването на нова за нея ера на електрификация, чието начало е пускането на моделите Megane E-Tech Electric, Renault 5 и Renault 4. Сега става ясно, че брандът ще развива и ново направление на дизайна, съобщава изданието Car.


Renault


От 2009 година шеф на дизайна на Renault Group е Лорънс ван ден Акер, който изигра основна роля в определянето на новия стил на марката. През миналата година в Renault беше назначен нов директор по дизайна - Жил Видал, който ще има за задача да промени стила на моделите на френския производител.

Самият Ван дер Акер заяви наскоро, че автомобили като Megane E-Tech, ще станат междинно звено между неговия дизайн и това, което трябва да направи Видал (на втората снимка).


Renault


"За мен E-Tech е повече от средство за придвижване, то е символ на плана Renaulution - напълно електрически автомобил без никакви компромиси", категоричен е Ван дер Акер. Той допълни, че електромобилите на Renault ще бъдат по-скъпи от моделите с двигател с вътрешно горене и за да може да бъдат оправдани увеличените цени, трябва да бъдат променени както дизайна, така и качеството на материалите и на производство.

"От гледна точка на дизайна, Megane E-Tech е някъде по средата, тъй като този автомобил идва в края на моето виждане за това, как трябва да изглеждат моделите на Renault. В същото време той слага начало на творческото направление, което ще поеме Жил Видал", допълва Ван дер Акер.

Снимки: Renault

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 8 rate down comment
    До7 ( преди 3 седмици )
    Те с р(рай)но си лижат емблемата в сервиза и нямат време за приятелки. При електричките статистиката отново сочи повече продажби на германците, които правят повече модели в повече класове от св и р ка джиите на държавни помощи.
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Пасат 98-... да но е оълно с по-стария Пасат 1994-1997.Както и да е обичам Рено и дано имат успех, жаслужават го повече от Пежо.
  • #10
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    някой с рено го е таковал, затова така
  • #9
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Мдаа... ( преди 4 седмици )
    най-вече знака-фичка е станал някак си ...електрифициран! Бе същинска секс-кукла!
  • #8
    18 rate up comment 4 rate down comment
    reno ( преди 4 седмици )
    Имам рено от 14 год. .Купих го на майтап по картинка .Следващият ми автомобил пак ще бъде френски .
  • #7
    19 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Абе момче, някой с рено да не ти отмъкна приятелката, че плюеш като вещица под всяка статия?
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Факт! ( преди 4 седмици )
    Важното е че при електричките немчугите са никои а Пассат 98-*** отдавна е у моргата
  • #5
    4 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Бухахх аве смееех к у х , поне виж ценовите листи къде се позиционира р(лай) но , за втора ръка да не говорим, че няма по обезценяващ се от па дък от него.
  • #4
    22 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Императорът Рено отново диктува автмобилната мода. Не е за всеки. Цървулите, със скъсани джобове, се примиряват с вагенчета. Класата не е за всеки!
  • #3
    4 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Ще сложат една горелка на масло и в ел. рено, за да може да им мирише на феновете на рено.