IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Прогноза: Volkswagen ще изпревари Tesla до 2025 година

Планът на германците е да станат водещ производител на електромобили

В момента Tesla е водещият производител на електромобили в света, като дълги години успява да държи конкурентите си далеч назад. Индустрията обаче се променя непрекъснато, като все повече производители преминават към електрификация на моделите си и искат да свалят компанията на Илон Мъск от върха.


VW ID.3


Основният претендент за това е Volkswagen Group, който има огромен потенциал благодарение на многото си дъщерни марки. Генералният директор на концерна - Херберт Дийс, нееднократно е заявявал, че компанията му има намерение да отмъкне големия дял на Tesla на пазара на електромобили и да стане лидер в сегмента.

Досега се считаше, че това може да се случи след не по-малко от едно десетилетие. Дийс обаче е на мнение, че още през 2025 година Volkswagen може да стане най-големият производител на електромобили в света. Концернът планира до 2030 година да пусне на пазара 70 изцяло електрически превозни средства, като едновременно с това ще засили и присъствието си на един от основните пазари - този в САЩ.


VW ID.4


Според анализаторите от компанията LMC Automotive, германският концерн ще успее да настигне Tesla до 2025 година, но тази прогноза не е категорична, тъй като американската компания подготвя отварянето на два нови завода - един в Тексас (САЩ) и един край Берлин (Германия). Те трябва да заработят до края на годината и това може да наклони везните в полза на Tesla.

Положението обаче със сигурност ще се промени до края на десетилетието, тъй като VW Group разполага с далеч по-големи възможности - както за разработка, така и за производство на електромобили.

Снимки: Volkswagen.

0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 25 ( преди 2 години )
    Тос пък ти чуваш ли се сума ти китайски и индийски марки отделно има виетнамска, малайзийска и от къде ли не които правят дизелови и бензинови вибратори
  • #26
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Чуденка ( преди 2 години )
    ID.3 200 коня с един багажник, таван в черна боя и интериор като на Дачия или Model 3 с 300 коня, два багажника и стъклен таван да взема? Отговор: едното е Фауве, другото Тесла.
  • #25
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Тихо тихо ( преди 2 години )
    Кретали Панасоник а бр клоун японците са лидери в бятериите от десетилетия а не немците с варта оловно цинкови
  • #24
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Японците са лидери в батериите само в мокрите ти сънища, в които си буташ тъничката чурчица в загретия ауспух на 20-годишна Тойотка. Лидери са корейците и китайците, и то с едно огромно НО: всички си плащат патентите на европейски и американски университети, институти и компании. А след няколко месеца, Тесла вероятно ще стане официален лидер. Единствената японска компания, която крета, е Панасоник, и то защото Тесла саморъчно я измъкна от фалита.
  • #23
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Аз залагам на корейците, немците ще задминат Тесла по кое точно, батерии, автономно урпавление ли кое им е силното, очевидно са скарани със софтуера само са известни с модифицирането му.
  • #22
    1 rate up comment 7 rate down comment
    джъст--ъ-МЕН! ( преди 2 години )
    Младежът ДиЙС квито и гръмогласни и яки изказвания да праи,според мен обаче СИ е направил криво С/КАта без КРЪЧМАРЯ, щото след пускането на достъпните ТйеСЛИ от ГиГа-БЪРЛИНския конгломерат тия ще новоднят EU и съответно НЕМА да имат дори стигане - и това при положение, че спрат и да изнасят...Така че младежът ДИЙс да си наляга парцалките, да си глеа едвам кретащото фалшименте ФаУ-Ветата+да не му знае прекалено мн.канчето, щото ИТС-ъ-МЪСТ като визионер отдавна го е сложил в малкото си джобче
  • #21
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Телифункин ( преди 2 години )
    Тойота и японците когато си искат могат да направят супер ел.коли имат технологиите и са лидери при батериите и в областта на електрониката.
  • #20
    5 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    И кое е сложната технология на двг двг е безсмислено нещо доказано физически още през 19-ти век че е неефективно и само глупостта на масата го задържа толкова дълго на пиедестала
  • #19
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 21 - Еми коментар 1 точно това казва, жалко че тойота не произвежда ел. коли за да се засили конку ренцията. Очевидно знае, че тойота не произвежда, и не иска да произвежда. Явно ти си писател, не читател.
  • #18
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Мерцедес е кирайски щото фалира преди врвме напълно неконглокентна марка.