IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dacia разкри как ще запази достъпните си цени

Румънската марка се отказва от "безполезните функции"

Румънският производител Dacia ще запази достъпната цена на автомобилите си дори в новите условия на автомобилната индустрия на натиск от страната на законодателството по отношение защита на околната среда и по-голяма безопасност на преводните средства.


Dacia Jogger


В момента повечето производителите преминават на електрическо задвижване и оборудват с най-модерни технологии своите своите автомобили. Всичко това струва пари и води до поскъпване на предлаганите модели. А Dacia успя да се наложи на пазара именно благодарение на достъпните цени на нейните автомобили.

По време на премиерата на новия Jogger на автосалона в Мюнхен продуктовият директор на Dacia - Андреа Гвинеа, беше категорична, че средностатистическият клиент на марката не иска да харчи много пари за автомобил. Той оценява дизайна на съответния модел, но счита, че не е нужно да плаща повече.


Dacia Jogger


Това е причина, поради която Dacia няма да поставя на следващото поколение на своите машини повече технологии за безопасност и комфорт, отколкото е необходимо. Затова и Jogger, например, първоначално ще бъде продаван само с двигатели с вътрешно горене, а след това и със стандартен хибриден агрегат. Зареждащ се хибрид в гамата на модела не се предвижда, защото той ще го оскъпи прекалено.

"Клиентите ни не са готови да плащат за такива технологии, затова и няма да видите задвижване на четирите колела при Jogger. Още повече, че почти нямаме клиенти, които използват своите автомобили за движение по тежки терени, като едновременно с това се нуждаят и от 7 честа в салона", обясни Гвинея пред изданието Autocar.


Dacia Jogger


Топ-мениджърът допълни, че същото се отнася за дизайна на интериора и екстериора на автомобилите. Стратегията на румънската марка е да се съсредоточи върху най-важното - моделите на Dacia да не изглеждат скучно. 

Коментарите на Гвинеа бяха предизвикани от това, че хечбекът Sandero, който е най-продаваният автомобил в Европа, получи само 2 звезди на краш-тестовете на Euro NCAP. Тази оценка се дължи именно на факта, че моделът не разполага с някои основни системи за безопасност.


Dacia Jogger


"В Dacia не преследваме "звезди", това не е нашата философия. За да постигнем 5 звезди на Euro NCAP, трябва да натъпчем нашите автомобили с огромен брой електронни системи, камери, радара и други устройство, които клиентите ни не искат и нямат намерение да използват. Това не значи, че оставаме в "каменната ера", просто търсим баланс, като вървим в крачка с технологиите, но не вдигаме цените", обясни Гвинеа.

Снимки: Dacia

0 от 500
  • #1
    6 rate up comment 33 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    С две думи "знаем, че неудачниците са много и цепят стотинката на две, така че ще продължаваме да произвеждаме евтини коли за тях"