IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов проблем спира хиперколата Mercedes-AMG One

Автомобилът не отговаря на европейските стандарти за шума на двигателя

Непрекъснатите отлагания на старта на производството на хиперколата Mercedes-AMG One показват, че инженерите на компанията явно се сблъскват със сериозни проблеми. Към тях сега се прибавя още един, който инженерите от Афалтербах бързо трябва да разрешат, съобщава Autoevolution.


Mercedes-AMG One


Хиперколата беше представена още през 2017 година на вече несъществуващия автосалон във Франкфурт, като с него бе отбелязана 50-годишнината на подразделението AMG. Оттогава изминаха цели 4 години, но концептуалният модел, чието сърце е двигател от Формула 1, все още не може да се превърна в истински автомобил с разрешение за движение по обществени пътища.

Още в началото Project One срещна две препятствия по пътя си към серийно производство. Първото беше надеждността, а второто - управляемостта. Инженерите на AMG се справиха, след като намалиха оборотите на празен ход на двигателя с вътрешно горене от състезателните 5000 об/мин на 2000 об/мин. За целта те пренастроиха някои вътрешни части на задвижващата система, за да може двигателят да поддържа по-ниски обороти при движение в трафик.


Mercedes-AMG One


Заради тези два проблема стартът на производството беше отложен за 2018 година, но той не започна и през следващите 2 години. Оказа се, че 8-степенна автоматична скоростна кутия, която няма задна предавка и също е на основата на агрегат от Формула 1, също има проблем, чието решаване отне още време.

Според последните информации, проектът до голяма степен е завършен, но автомобилът не може да бъде пуснат в производство, тъй като не отговаря на европейските разпоредби за шума. В моделите на AMG това се решава с монтирането на специални шумозаглушаващи елементи и на бензинов филтър за твърди частици на отработените газове.


Mercedes-AMG One


Задвижващата система на One обаче е прекален мощна и поставянето на допълнителни детайли е много сложна, още повече, че агрегатът е напълно завършен. И всяка намеса в неговата конструкция ще доведе до проблеми с производителността и комфорта на хиперколата.

От друга страна, Mercedes-AMG няма как да се откаже от проекта, тъй като това ще бъде огромна маркетингова грешка. А също така и финансова, защото целият тираж на хиперколата вече е разпродаден. Затова и поредното отлагане на старта на производство на One би било сериозен удар върху производителя.

Снимки: Autoevolution

0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Ханссс ( преди 2 години )
    Хахахаха това отдавна го предсказах, мюмюнцедес са много жалки, решили че ще правят кола с технологии от Ф1 щото и Ферари правят... Да ама Ферари са създадени за състезания и пренасят технология от състезания на пътя от 60 години, не са смешни германски овчари които печелят от продажба на автобуси, камиони и градски автомобилчета произведени в индия, тайланд и турция, надценихте се пичове, любимата марка на всеки ром, турчин, албанец и по-бедните араби.
  • #2
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Че тия коли се купуват от клоуни за да спират пред кафето и да возят жените си а и самите тях на лазерна епилация.Да не мислиш че Кристияно Роналдо ходи на пистата в Нардо да вдига 400 км/ч
  • #1
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    на колекционерите какъв им проблема и без това ще стои в хале и ще го изкарват веднъж в годината мерседес да направят като ферари с fxх и програмата Corse Clienti.