IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Австрийци превърнаха Tesla Model 3 в суперхибрид

Автомобилът на компанията Obrist харчи само 2 л/100 км (ВИДЕО)

В настоящата епоха на електрификация на автомобилната индустрия има много примери на автомобили, които излизат от завода с двигател с вътрешно горене, след което биват превърнати в електромобили. Оказва се обаче, че е възможно и обратното - кола с електромотор и батерии да получи бензинов двигател.


суперхибрид


Такъв е случаят с Obrist - австрийска компания, която е създала комплект за трансформиране на Tesla Model 3 в хибриден автомобили. Фирмата е правила подобни неща и в миналото с други коли на ток, но сега усъвършенства технологията си и започна да тества новата си система, наречена HyperHybrid Mark II.

Model 3 на Obrist е оборудван с хибридно задвижване, при което бензиновият двигател произвежда енергия за презареждане на акумулатора. Той след това захранва електрически блок и предава енергия на колелата. При проектирането на този мотор, екипът на Obrist се опитва да го направи толкова тих и ефективен, че накрая го нарича "Генератор на нулеви вибрации".

Според представител на австрийската компания, новата система предлага редица предимства. Първото е, че полученият автомобили е на цената на бензиновите и дизеловите модели, но предлага комфорт с нулеви емисии по отношение на шума и вибрациите. Освен това, хибридът е с по-малки батерии, което спестява 250 кг тегло и подобрява ефективността и динамиката на шофиране.



От Obrist уточняват, че технологията HyperHybridе е предназначена да позволи на всеки да шофира в електрически режим, като едновременно с това плаща по-малко за батерии и няма нужда от презареждане. Само на ток Mark II изминава до 96 км, а разходът на гориво с е 2 л/100 км при нива на CO2 са едва 23 гр/км.

Австрийците не смятат са спират дотук и вече подготвят следващата версия на автомобила - Mark III, която ще получи батерии и двигатели ZF, за да бъде бъде още по-ефективна. Намеренията на Obrist са да се разработи цяла нова система за задвижване, която да бъде продава на различни производители.

Снимка и видео: Obrist

0 от 500