IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Още един бранд обяви срок за отказ от двигателя с вътрешно горене

Премиум-производителят Genesis ще прави и модели с водородно задвижване

Компанията Hyundai създаде премиум-бранда Genesis през 2015 година и само 6 години по-късно е готов с план за електрификация на цялата му моделна гама.


Genesis


Стратегията на корейците за развитието на марката предвижда от 2025 година всички нови модели да използват алтернативни източници на енергия, а през 2030 година производителят напълно ще се откаже от двигателите с вътрешно горене. В Genesis няма да се ограничат само с електромобили, но ще развиват и превозни средства с водородни клетки.

Планът предвижда до края на настоящето десетилетие да бъдат пуснати 8 нови електромобила, като годишният обем на производство ще достигне 400 000 бройки. Всички те ще бъдат в новия дизайнерски стил на марката с двойни светодиодни фарове. Някои от моделите ще получат отварящи се срещу хода на движение врати.

Първият напълно електрически модел на Genesis - Electrified G80, дебютира през пролетта на тази година. Това е електрическа версия на седана G80, като тя не се отличава на външен вид от стандартния модел. Задвижването става с два електромотора със съвкупна мощност от 370 к.с., а пробегът с едно зареждане на батериите е до 427 км.

Следващият електромобил на премиум-марката ще бъде хечбекът GV60, който ще се появи в серийно производство през 2022 година. В основата му е платформата E-GMP, на която са изградени Hyundai Ioniq 5 и Kia EV6. Засега обаче не се съобщават параметрите на задвижващата система.

Снимки: Genesis

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    пепи ( преди 2 години )
    Добре де . Всички като минат на алтернативни източници на енергия Ко правиме ???
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    rocket man-on-dRoaD! ( преди 2 години )
    От специализираната авто-преса: Най-добрите и качествени коли в САЩ в своя сегмент: Горен среден клас - Genesis G80... ЗАЩОТО Genesis G80 е най-надеждният премиум-автомобил от среден размер за трета поредна година /!!!/ в първоначалното проучване на качеството на J.D. Power. Луксозният седан осигурява страхотно усещане на пътя и притежава високи технологии и то в базовото си изпълнение. No comments...БЕЗ СМЯХ!
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ocket man-on-dRoaD! ( преди 2 години )
    Всеизвестно е, че всеки втори мъж надхвърлил 50-те, страдащ за отминалата МЛАДОСТ и ЯК любител на адреналина и хай-изживяванията, почва да си мечтае да придобие не нещо друго, а именно - ПОРШЕ!!! Навярно, щото ПОРШЕто символизира нещо, които останалите премиум-брандове не го постигат и не го отразяват в машините си - мъжкото ЕГО и мачовизма като РЕАЛно специфично явление и типично за мъжката част - ФАКТ! А пък Друпи го изпя навремето под формата на хита си "VADO VIA!" м-ДА!!
  • #6
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Смех ( преди 2 години )
    къде намеви недоносчето порше с неговияте немощни 6 цили дрес кято в Рено Вел Сатис с Кьонигсег най бързата сериина кола в Света
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    rocket man-on-dRoaD ( преди 2 години )
    РЕАЛни ПРЕМИУМИ: Бугати+Мазерати+ЛеХъС+ПОРШЕ+КьонигсЕГГ и когато се говори за тази висша класса очароващи око, душа, сърце дизайнерски изпипани до последния детайл първокласни машини, винаги се започва+начева с RR, след което са...останалите
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    rocket man-on-d&#039 ( преди 2 години )
    За разлика от McLaren=типично чистокръвни състезателни машини и нища више /т.е. далеч от премиумския бранд!/, именно GENESIS е новият заслужил член на това отбрано общество, съчетаващо неимоверно високо кач-во, неистово висок лЮкс и абсолютна здравина, надвишавана само от ПОРШЕто и всьо эта - на напълно достъпни за средния потребител цени=около 35 % по-ниски от БЕНЦА!!
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    ПРемиум е всеки който може да убеди глпците да дадат повече пари за същият таралясник но леко напудрен.Примерно ФВ убеждават че Ауди е премиум а АУди е всъщност ШкодаДС също е премиум
  • #2
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Още няколко години ще излизат първобитните ДВГ и който е готов с електрически модели ще е на пазара, другите фалит.
  • #1
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Иван ( преди 2 години )
    Какъв бранд бе, научете се да пишете на български!