IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Kia представи европейската версия на Sportage

Кросоувърът получава различни хибриди, както и дизелов мотор

Корейският производител Kia представи европейската версия на петото поколение на Sportage, чиято премиера ще се състои на автосалона в Мюнхен следващата седмица. Моделът е проектиран специално за европейските клиенти, като е със 133 мм по-къс от глобалния вариант, представен през юни.


Kia Sportage


С дължина от 4515 мм той е приблизително със същия размер като VW Tiguan във вариант с късо междуосие (4509 мм), който също е проектиран специално за Европа. Предната част е идентична с тази на глобалната версия на Sportage, като това означава наличие на решетка на радиатора в стил "нос на тигър" и матрични LED-светлини.

За пореден път предназначеният за Европа Sportage ще се с предлага черен покрив, за да подчертае отличителните дизайнерски линии на кросоувъра. Купувачите ще могат да избират между 17-, 18- или 19-цолови алуминиеви джанти в 6 различни дизайна, цветове и покритие.


Kia Sportage


Интериорът на Sportage е подчертано спортен с голям, извит 12,3-инчов сензорен екран на информационно-развлекателната система. Интегрираният контролер дава разнообразни възможности за управление на системите. Зад волана е добавен 12,3-инчов трислоен дисплей с течни кристали за по ясна графика. Благодарение на актуализациите по въздуха на него ще излиза най-актуалната информация.

Въпреки по-малките си размери, пасажерите на втория ред получава 996 мм пространство за краката и 998 мм за главата. Багажникът е с обем 591 литра,като при свалени седалки той достига 1780 литра.


Kia Sportage


Европейският Sportage е достъпен с голям брой задвижващи механизми, включващи plug-in хибрид, стандартен хибрид, "мек" хибрид и дизел. Версията PHEV разчита на 1,6-литров двигател T-GDI и електромотор със съвкупна мощност 265 к.с. Същият мотор T-GDI се поставя и на хибридна вариант, като мощността е 230 к.с. В първия случая батерията е с капацитет 13,8 кВт/ч, а във втория - 1,49 кВт/ч.

Версията с "мек" хибрид също разчита на 1,6-литровия T-GDI, като тя ще е достъпна в два варианта на мощност - 150 и 177 к.с. При дизеловия вариант двигател също е с обем 1,6 литра, като мощността е 115 или 136 к.с. Този мотор разполага с технология SCR за контрол на активните емисии. Скоростните кутии са 7-степенна роботизирана с двоен съединител или 6-степенна механична.


Kia Sportage


Наред с разнообразието от двигатели, Kia предлага и редица режими на шофиране за новия Sportage. За първи път в историята на марката в допълнение към досегашните Comfort, Eco и Sport, има нов режим на терен, разработен за шофиране по сняг, кал и пясък.

Новият Sportage разполага и с електронно контролирано окачване, което непрекъснато регулира работата на амортисьорите, за да поддържа автомобила в зависимост от избрания режим на движение.

Още снимки на европейския Sportage - вижте в галерията:


Кросоувърът идва с голям брой технологии за безопасност, сред които са система за избягване на челен сблъсък и адаптивен круиз-контрол, който използва навигационна информация. Моделът също така разполага с интелигентен асистент на скоростта при промяна на ограничението.

Снимки: Kia

0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 13 ( преди 2 години )
    Ама сам си противоречиш пич! Значи цената е напасната на изискванията на пазара! Това, че ти, с твоето крайно некомпетентно и необосновано с факти мнение твърдиш, че еко нормите и нормите за безопасност за нищо не стават си е твой проблем! Ти може да си от тия дето твърдят, че и колана и въздушните възглавници са опасни, но това пак си е твое мнение!Колата е такава, че да отговаря за изискванията за пускане на съответния паза, а ти като искаш по-ниски стандарти върви да живееш в Индия!
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    12, готов си за министър на икономиката. Цената е висока заради ЕС. Свръх екологични двигатели, които едва ли са чак толкова по-добри от двигателите за Русия и САЩ, но са 2 пъти по-скъпи. Задължителни системи за безопасност, които общо взето не правят нищо - гледам ги по разни клипчета как газят особено на заден ход. Простотии като голям екран от 50 лв, който пробутват за 2000. А цената ще е като Тусон, но ще пъхнат някоя екстра, която я няма в Хюндая. Тъй че 60 бимбирици е минимума.
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Муахаха ( преди 2 години )
    До 10 - абе гения с "немската" заплата! Ти ако произвеждаш нещо в БГ за 6лв и го продаваш за 10лв, в Багладеш за 50 стотинки ли ще го продаваш?!?! Цената се определя от разходи и заложена норма на печалба, а не от желанието на някой с 500лв заплата да кара кола за 80 000лв! Утре ще поискаш и Ламбо за 15 000лв, щото да се съобразили с пазара!!
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До 10 ( преди 2 години )
    Ти лично заплатата ти е като на немец, работещ в чистотата, на полувин работен ден!! Само като ти прочета изказа и обобщението "заплата като на немец" и ми е ясен интелекта ти и каква заплата можеш да докараш с него! Освен ако си изкарваш парите със ***, разбира се!
  • #10
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ще започва поне от 60к и не съм за Русия, но от там толкова почва новото Соренто, просто тук сме със български заплати но купуваме коли на цени за немци, аз лично заплатата ми е като на немец, но не съм съвсем съгласен, просто цените и моделтие трябва да се съобразяват със съответния пазар.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ТТТ ( преди 2 години )
    SsangYong се завръща. Страшен грозник. Предишните модели бяха с много по-добър дизайн.
  • #8
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Логото е като на ИЖ.
  • #7
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Радев ( преди 2 години )
    В БГ ще започва от 50к, което е значително повече от настоящия модел, който когато се появи в началото на 2016 г., в най-евтиния си вариант струваше 40к. - за 1.6 GDi с предно предаване. И пак е по-добре от новия Тусон, който базов е 60 бона.
  • #6
    9 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    интересно ще е каква ще е цената в БГ. Реалността е, че усещането за качество в Киа е на нивото на немските производители, дори и задминава на моменти, а по надеждност направо ги издухва. Основният проблем обаче е, че това е Киа и си мисля, че Корейците не биха могли да продават на цените на немците.
  • #5
    8 rate up comment 1 rate down comment
    AAV ( преди 2 години )
    Цялата задна част на европейската версия, чисто като дизайн и естетика, изглежда много по-тъпо и нехармонично, отколкото при глобалната версия. Жалко...