IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обрат: руска марка се завръща на българския пазар

ГАЗ ще предлага лекотоварните автомобили GAZelle NN

В последните години, предлаганите на европейските пазари, включително българския, руските автомобилни марки се изтеглиха заради все по-затегнатите екологични регулации, които бяха неоправдани за покриване на фона на скромните продажби на производители като Lada, УАЗ и ГАЗ на територията на Стария континент.


GAZelle NN


Сега, обаче, сме свидетели на обрат в политиката на поне една руска компания - ГАЗ (GAZ Group). След няколкомесечни преговори, холдингът "Авто Юнион" и дъщерната му компания "Ауто Италия" се договориха за вноса и дистрибуцията на лекотоварните автомобили GAZelle NN на територията на България. Първите доставки се очакват до края на септември или началото на октомври.

Според първоначалните планове на вносителите е развитие на дилърска мрежа у нас и демонстрация на автомобилите, които са оборудвани със съвременен дизелов двигател на Volkswagen, който покрива актуалните изисквания за вредни мисии на стандарта Euro-6D. Оптимизъм по отношение на продажбите има, заради недостига на лекотоварни автомобили, породен от кризата с чипове по света, която, за щастие, е оставила завода на GAZelle незасегнат. И поръчките би трябвало да се изпълняват много бързо.


GAZelle NN


GAZelle NN e най-новият модел на руската компания, произвеждаща лекотоварни и тежкотоварни машини. Производителят твърди, че гамата ще предлага изключителна здравина и надеждност, като същевременно редица неща са доста модернизирани. Ще се предлагат различни версии на машината - товарни, пътнически, шаси кабини и др.

За задвижването на руския лекотоварен модел с грижи двулитров турбодизелов двигател на Volkswagen, който предлага максимална мощност от 136 к.с. при 3500 об/мин и максимален въртящ момент от 340 Нм в диапазона 2000 - 3500 об/мин. Скоростната кутия е 6-степенна механична, като е специално разработена за да издържа при натоварено шофиране на дълги разстояния и спомага за намаляване на разхода на гориво с до 13%.


GAZelle NN


И като споменаваме разход, комбинираният такъв в поред цикъла WLTP e 13,2 л/100 км, а СО2 емисиите са 348 г/км. Базовите цени у нас започват от 29 900 лв. без ДДС, като допълнителното оборудване, което може да се поръча включва климатик, електроуправляеми външни огледала, въздушна възглавница за пасажерите до водача, автопилот (cruise control), аудио с USB и управление от волана, задни врати с 270° ъгъл на отваряне, 'LED Matrix' предни светлини, LED фарове за мъгла, атермично стъкло, защитно покритие на пода на товарния отсек, комфортен пакет за шофьора и други.

Повече снимки на GAZelle NN вижте в галерията:

0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Ник ( преди 2 години )
    С изключение на двигателя VW другото ще си е порнография от 1980г.пък може някой да сия купи и да учи история на автомобила и моторно дяло
  • #18
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Някой си ( преди 3 години )
    Пали ли? Дръжката и остава ли в ръката на сайбията? В Бургас имаше един единствен уаз патриот, ама сайбията му го смени за FORD 150 Raptor! Що така и аз не знам!
  • #17
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    И бонус комплект резервни части в багажника,лейка с масло и туба с нафта....просто руска машина
  • #16
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Rexton SUV ( преди 3 години )
    Е ,изгубиха ме с този двигател от ***, тяхните са по здрави.Иначе руския авто парк за работа става.
  • #15
    5 rate up comment 5 rate down comment
    А ( преди 3 години )
    Абе сложна работа незнам дали ще има успех на пазара може би фирми ще поемат риска
  • #14
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Славчо Хаджийски ( преди 3 години )
    Няма лошо! Щом са оборудвани с двигател на Фолксваген и огледала за обратно виждане. Няма да вярвате, приятели мои, но отбелязвам и огледалата, понеже аз завърших средното си образование през 1965 г. в една гимназия, където имаше възможност да получиш и свидетелство за управление на товарен автомобил (кат. С). Учехме се на руски автомобили Зил 164, които бяха без огледала за обратно виждане!
  • #13
    4 rate up comment 20 rate down comment
    F-off ( преди 3 години )
    Кенефите се завръщат....
  • #12
    11 rate up comment 2 rate down comment
    И.а ( преди 3 години )
    Съгласен съм с 13. С иначе бусчето си прилича на крафтер и на Ман с Азия привкус. Пожелавам му успех. Но ако Дачия влезе с някаква платформа във бусовете ако рено позволи. Ще отвеят всеки с цена.
  • #11
    13 rate up comment 16 rate down comment
    Бусчето ( преди 3 години )
    Ами ако не знаеш преди рашките да стъпят в България има не само автомобили строене но и самолето строене.В последствие самолето строенето става велостроене. Никой не окупира страна зада я направи по богата!
  • #10
    87 rate up comment 10 rate down comment
    Бусче ( преди 3 години )
    Гледам че, хората се смеят на пияните ръшки, да ама пиянките, произвеждат, предлагат и продават. Ние тука много се смеем и голяма уста имаме, ама произвеждаме основно емигранти....