fallback

Защо чуждите двигатели не успяха да спасят руските коли

Поставянето на мотори от известни производители в повечето случаи се оказа провал

През годините редица западно-европейски компании правят опити да преработят автомобили от бившия СССР. В повечето случаи това се ограничава със замяна на двигателя - вместо остарелите бензинови мотори на съветските автомобили се поставят дизелови агрегати.

Този подход засяга почти всички популярни модели - от малката Ока до голямата Волга. Той обаче се оказва неуспешен - автомобилите нито са кардинално подобрени, нито интересът към тях се повишава. Освен това, след поставянето на нов двигател цената на модела скача значително, а това е нещо, което никой не иска.

  Руските модели със западни двигатели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #24
    Жорето ( преди 1 година )
    Плювайте плювайте някои вече лижат там, гдето са плювали.
  • #23
    Наблюдател ( преди 2 години )
    Просто защото нищо не може да ги спаси.Могат си танкове и бтр-и. Това да си правят.Колите да си ги купуват от другите които го могат.
  • #22
    Йо Несбьо ( преди 3 години )
    Изглежда елементарно просто и видно от всеки, но за да са успешни руските автомобили, те трябва да се продават добре. Видимо е, че това не е така! Не е достатъчно да се смени двигател, а и както се убеждавам от статията, той винаги е прекалено скъп, за да привлече купувачи. Има и нещо друго - марката трябва да е атрактивна за потребителите, а купувачите са най-добрия атестат за смисъла от покупката. 99% от купилите руски автомобил съжаляват за покупката. Ако можеха да предложат безотказна кола..
  • #21
    Пострадал ( преди 3 години )
    Защото руснаците освен бомби и смърт,нямат други интереси и желания.
  • #20
    Обективно до #16 ( преди 3 години )
    Май вие се бъркате.
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    1985г. докато ние още бяхме в социализма японците бяха на върха на вълната. Имаха най добрите технологии и през няколко месеца изкарваха култови модели на сравнително достъпни цени. Малко по късно около 1990г. беше пикът на технологиите и после всичко тръгна надолу и индустрията никога не се възстанови до това качество. Потърсете информация и внимателно разгледайте технически какви автомобили са правили Toyota, Honda, Mitsubishi, Nissan. Някой от моделите им и до днес са ненадминати.
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако сравните европейските и японските коли от 1965г със руските от същото време ще видите че няма голяма разлика. Даже руските са по добри в някой отношения. Особено като здравина на окачването. Руснаците изостанаха чак след 1975г.
  • #17
    Киро ( преди 3 години )
    До 15Да си фен на руските коли е нещо, което само в клиниката на 4ти километър може би ще могат да обяснят.
  • #16
    Бъркате се ( преди 3 години )
    Ладата и Москвичът бяха добри коли за времето си. Мисля че бяха адекватна алтернатива на западните и японските. Говорим за годините 1965-1975г. Проблемът е че в България руските коли идваха с голямо закъснение защото се чакаше много години. А през това време докато чакаш на запад вече бяха пуснали по нови и подобрени модели. Има почти 10 години разлика. 1985 СССР вече беше в криза. А по това време германците и японците вече бяха в сериозен възход и бяха задминали всички останали в технологиите.
  • #15
    Цецо ( преди 3 години )
    Много са малко хората, които биха си купили руска кола с френски (примерно) мотор. Ако си фен на руските коли ще искаш и двигателя да е руски
fallback
Последни