IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi S8 V10 на старо - струва ли си?

Спортният седан с двигател Lamborghini може да се окаже изгодна сделка

В края на 80-те и началото на 90-те години Audi все още търсеше мястото си в света на производителите на луксозни автомобили. По това време марката се приема по-скоро като алтернатива, както и Saab, а не като една от трите големи европейски компании в премиум-сегмента. За да докаже сериозността на намеренията си, през 1988 година Audi пусна модела V8 - пълноценен луксозен седан с голям двигател.

В крайна сметка V8 се превърна в A8, което продължава да се произвежда и в наши дни. Още от първото поколение Audi винаги е предлагала и високопроизводителен модел S8. Първото излиза през 1996 година, като използва 4,2-литров атмосферен V8 с 340 к.с. За второто поколение - от 2006 година, марката вдигна нивото с 5,2-литров атмосферен V10.

Audi S8 V10 на старо - струва ли си? (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #29
    8 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нокакво ВАГ недоразумение не си струва,освен ако не обичаш да живееш по сервизите!!!
  • #28
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Почти ( преди 2 години )
    НЕ!
  • #27
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Тодор Георгиев ( преди 2 години )
    Имах такава и за съжеление ми се наложи да я продам. Имах проблем с охлаждането и един от компютрите на двигателя. Като цяло е перфектния седан за мен. Спорт и удобството на 4 врати плюс 4х4. Много гори, така че ако нямате сериозни парични възможности не е добър вариант да я купувате за всекидневна кола.
  • #26
    6 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Super avtomobil karam ia vmomenta.kogato ia podargah niamah nikakav problem.takava kola nemoge da e smnogo kilometri zahtoto ne se kara vseki den.moita e na 22000.km.imax problem samo sas farovete.koito gi opravix sam sled.mnogo.tarsene za problema.mnogo vagno e da.se smenia maslo na.8000km ina.60000km.skorosna kutia.
  • #25
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    По стара Българска поговорка купи си Лада или Москвич тва е . Оман от промити тикви то в България инжинерите са повече от всички на планетата взети заедно хора не си купувайте коли . Прогрес прогрес пак на седлото на коня или в каручката .
  • #24
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Карач ( преди 2 години )
    Супер си е Аудито!
  • #23
    9 rate up comment 8 rate down comment
    .. ( преди 2 години )
    на който му се фалира да
  • #22
    22 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако ти свалят двигателя, за да ти свалят стартера на това Ауди е едитствено, за да те излъжат майсторите, стартера се сменя без да се сваля двигателя, просто се сваля дясната пета на тампона на двигателя и вече имаш видимост към стаптера. Но това го знаят хората, които знаят, тука разни форумни "разбирачи" които не са мирисари v10 няма как да знаят, кое, как е. Колата си е супер, въпреки че стана 20 годишна.
  • #21
    24 rate up comment 16 rate down comment
    Мани, мани! ( преди 2 години )
    Да сваляш двигател и то 10 цилиндров за да ремонтираш стартер е "гениално" техническо решение, което може да се роди само между ушите на германски инженер!Също като смяната на верига при БМВ, завряна от зад и какви ли не други идиотщини! Царе са на такива неща, а автомобилите им са меко казано надценени!
  • #20
    21 rate up comment 14 rate down comment
    Некакъв ( преди 2 години )
    Ауди се купува чисто ново и се кара до 5,6 години. След това се продава задължително, защото след това почват проблемите и са постоянно в бокса. Това е нещо като философия на Фолксваген. Печелят много от части.