IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как убиваме акумулатора в топлото време?

Основни грешки на шофьорите, които водят до изчерпване на батерията

В основата на всички грешки е спокойната увереност, че нищо не застрашава акумулатора на автомобила през топлия сезон. Оказва се обаче, че и през лятото той също е сериозно застрашен и може да излезе от строя. А това може да донесе сериозни проблеми, особено ако човек се намира на място, където не може да зареди батерията и няма от кого да получи ток.

Разбира се, всички тези проблеми може да бъдат избегнати, като сигурният начин за това, е да бъдат избегнати някои основни грешки, които водят да изчерпване на акумулатора и невъзможност той да бъде използван отново. На всички трябва да бъде ясно, че батерията под капака на автомобила също изисква постоянни грижи и внимание, за да може да служи повече време на собственика.

Основни грешки, които убиват акумулатора в топлото време (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #11
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Георги ( преди 2 години )
    Сменете го този който ги пише тези слабите статии.
  • #10
    25 rate up comment 0 rate down comment
    Росен ( преди 2 години )
    Пълен смях, каво общо имаше с топлото време?
  • #9
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Стефан ( преди 2 години )
    Много Ви благодаря за полезните съвети!Никога не бих се сетил за тези проблеми
  • #8
    54 rate up comment 2 rate down comment
    Гошо чепа ( преди 2 години )
    Все си мисля, че всички описани проблеми, нямат абсолютно никакво отношение с топлото... Могат да се случат винаги.
  • #7
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Banan ( преди 2 години )
    Та според статията АГМ акумулатора е нещо магическо. Тои няма нужда от зареждане щото се самозарежда от нищото за разлика от "евтиния обикновен" акумулатор. Кажете ми каква е разликата дали ще запалиш 10 пъти с единия или с другия тип?
  • #6
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Banan ( преди 2 години )
    Пълни глупости. Дори и това че със старт стоп система е задължително да си с АГМ не е вярно. При читав алтернатор и оптимално загрят двигател старта не е толкова натоварващ за акумулатора както при студен двигател освен ако не спираш през 2секунди. Всичко останало може да убие какъвто и да е акумулатор независимо от сезона и условията. Естествено марката също е от значение. Казвам го от личен опит. Евтини *** като стормбат могат да си заминат и само от един дълбок разряд, както ми се случи.
  • #5
    28 rate up comment 3 rate down comment
    Почти ( преди 2 години )
    Как ги мислите тези *** статии, при заплата 3000? на месец мога да ви ги диктувам в офиса.
  • #4
    11 rate up comment 3 rate down comment
    ха ха ( преди 2 години )
    Че октомври от миналата година си е лято до края му :)
  • #3
    26 rate up comment 2 rate down comment
    Доки ( преди 2 години )
    Уникално глупава статия. Коя от тези причини не може да се случи през октомври???
  • #2
    25 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-добре акумулатора го убиват модерните коли. Старт-стоп система, фарове, които продължават да светят като изгасиш колата и слезеш от нея или седнеш вътре по тъмното. Въобще колкото и да си го пазиш, колата ще ти го утрепе.