fallback

Кажете сбогом на колите по 25 000 лева

Филип Брюне, шефът по двигателите на Renault, ни отговаря на 10 ключови въпроса за електромобилите

Отдавна подозираме, че електрификацията ще означава край за най-достъпните автомобили на пазара, но друго е, когато предположенията бъдат потвърдени от един от хората, които създават електрическото бъдеще. Automedia участва в международна кръгла маса с Филип Брюне, старши вицепрезидента на Renault по задвижването и инженерната част, и успя да му зададе няколко въпроса за очертанията на това бъдеще.      Филип Брюне, вицепрезидентът на Renault Group по задвижването и инженерната част      Френската група от близо десетилетие е най-големият играч на българския пазар за нови автомобили, а произвежданата от нея Dacia Dokker почти неизменно бе най-продаваният нов автомобил у нас. Амбицията на Европейската комисия да забрани продажбите на двигатели с вътрешно горене в ЕС от 2035 година обаче слага точка на подобни модели. Eто какво ни обясни Филип Брюне.         10 ключови отговора за електромобилите от Филип Брюне (ГАЛЕРИЯ):

 

 

 

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Електрическите автомобили са измама за източване държавни субсидии и за търговия с квотите за въглеродни емисии. Самия Илон Мъск дори каза че не е възможно всички коли с ДВГ да се заменят с електрически. Няма как да се произведе толкова много ел. енергия на земята нито пък има достатъчно ресурси за толкова батерии и тяхното рециклиране при което се изразходва повече енергия отколкото за производството им.
  • #9
    Най-добре... ( преди 2 години )
    да кажем сбогом на покойника рено, подържан на изкуствено дишане с ежемесечните финансови инжекции от държавата и кражбата на технологии от Нисан!
  • #8
    Кольо ( преди 2 години )
    Тъй.....да обобщим.... Като изключим някои големи градове,в България заплатата е горе долу.....1000 лв....как точно си купуваш с тях кола било тя и за 20 000 лв......,никак,........най продавани и търсени са таратайките до 4,5 хиляди лв..... толкова можем да си позволим.....тва с цените на новите коли,е като статия за научна фантастика........
  • #7
    Мда ( преди 2 години )
    Много добре ще е наистина сервизите да изчезнат, те и май вече основно сменят гуми, масло и т. Н. То аз мръсен механик от 10 години не съм виждал, като влезеш в сервиза като манекени на Версаче са.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Поредната неадекватна пропоганда на петролната мафия. Ел. колите ще са по-евтини за закупуване до 2-4 години и отделно са несравнимо по-евтини и лесни за подръжка. Скоро и бай *** ще разбере това.
  • #5
    Дфен ( преди 2 години )
    Като ти остане 5 литра бензин в паника ли си ?
  • #4
    Sveto ( преди 2 години )
    Колите ще стават по скъпи и по малко това е все по малко хора ще имат коли а старите ще отидат за скраб
  • #3
    Чичовото ( преди 2 години )
    Все още не съм убеден в електрическото бъдеще на автомобила...знаете в каква паника изпадаме повечето хора , като батерията на телефона ни остане на 10%...а на път с децата ?!,!,...ще е кошмар. Един познат с id4, като спря от път и веднага извади едно зарядно, за да може да си продължи пътуването с още 30 км, а беше на 15%..Рано ни е още....
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Абе нали Никола Тесла е бил прилагодил някаква кола да се захранва с енергия от етера и я е карал няколко дена само на такава. Що мъчат хората да вадят от пиле мляко и унищожиха природата за да имаме достъп до енергия. Пусти пари все не им стигат на тие мулти милиярдери.
  • #1
    none ( преди 2 години )
    Интересна статия. Отговаря на доста въпроси които са актуални днес. Аз поне от горенаписаното разбрах, че следващите коли ще си купя най-рано 2027 ;))). Дотогава ако не е наложително е по-добре да се изчака. Другото важно нещо от статията е че автомобилните производители нямат интерес да развиват ел.колите, щото са доста по-евтини за поддръжка и оттам по-непечеливши. Със сервизите за коли ще се случи това което се случи със сервизите за радио-телевизонна техника: ще намалеят с 80 % поне.
fallback
Последни