fallback

Кажете сбогом на колите по 25 000 лева

Филип Брюне, шефът по двигателите на Renault, ни отговаря на 10 ключови въпроса за електромобилите

Отдавна подозираме, че електрификацията ще означава край за най-достъпните автомобили на пазара, но друго е, когато предположенията бъдат потвърдени от един от хората, които създават електрическото бъдеще. Automedia участва в международна кръгла маса с Филип Брюне, старши вицепрезидента на Renault по задвижването и инженерната част, и успя да му зададе няколко въпроса за очертанията на това бъдеще.      Филип Брюне, вицепрезидентът на Renault Group по задвижването и инженерната част      Френската група от близо десетилетие е най-големият играч на българския пазар за нови автомобили, а произвежданата от нея Dacia Dokker почти неизменно бе най-продаваният нов автомобил у нас. Амбицията на Европейската комисия да забрани продажбите на двигатели с вътрешно горене в ЕС от 2035 година обаче слага точка на подобни модели. Eто какво ни обясни Филип Брюне.         10 ключови отговора за електромобилите от Филип Брюне (ГАЛЕРИЯ):

 

 

 

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако може и да обясни защо аналогична кола с 15 см по-дълга само но скача с 15 бона, тенекията ли стана толкова скъпа, аз си мислех че уж влагат пари в нови технологии.
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Една буря или градушка и тоя фотопанел е за кофата
  • #18
    Mitio ( преди 3 години )
    За 4 до 5000 долара има ел. автомобили, Gm и китайци, Тойота и таралясниците от Vw също ще предложат евтин и малък електромобил,нямало да има под 25к автомобил, алчността му удря небето.
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Токът за електролизата идва от соларен панел. В дългосрочен план е много по ефективно и чисто да произвеждаш водород отколкото да зареждаш батерия. Водородът можеш да го съхраняваш и години ако искаш. А батерията се скапва и губи заряд. Електролизата има ниска ефективност но какво от това. Добивът на петрол също има ниска ефективност но това не ни пречи да го ползваме. разликата че петролът мърси а водорода не.
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    И кое не му е скъпото а ток за електролизата отде?
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Абе по-добре да не си правиш водород вкъщи...за всеки случай.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Не е скъпо производството на водорода. То е почти без пари. Една малка система струва 1000-2000лв. и произвежда по няколко килограма водород на ден. По скъпата част е охлаждащата система и бутилката за съхранение която е специална и трябва да издържа на много високо налягане. Обикновено се прави от неръждаема стомана вътрешния балон които отвън е облечен карбонова оплетка с дебелина на стената поне 5 см.
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Изобщо не е скъпо производството на вород! Всеки може да си произвежда водород в домашни условия и то почти безплатно със елементарна система която струва 1000лв. Соларен панел и водородна клетка за електролиза са достатъчни. В момента в който включиш системата на секундата започва да произвежда водород в газообразно състояние и то в доста големи количества. После газът се прекарва през охладителна система за втечняване при -253 градуса и от там се пълни в специална бутилка.
  • #12
    Василев ( преди 3 години )
    Самото производство на водород е твърде скъпо, поради което е нерентабилно.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Въпрос на време е да се забранят токсичните електрически автомобили които ужасно замърсяват околната среда с отровните си батерии които на всичкото отгоре са и много опасни при пожар. Истинското решение да ползват двигатели с вътрешно горене но със по чисти горива синтетични горива на базата на водорода. Дори и сегашните колите могат да се направят да вървят на водород както се правят и на пропан и метан. Не е нещо сложно.
fallback
Последни