fallback

Кажете сбогом на колите по 25 000 лева

Филип Брюне, шефът по двигателите на Renault, ни отговаря на 10 ключови въпроса за електромобилите

Отдавна подозираме, че електрификацията ще означава край за най-достъпните автомобили на пазара, но друго е, когато предположенията бъдат потвърдени от един от хората, които създават електрическото бъдеще. Automedia участва в международна кръгла маса с Филип Брюне, старши вицепрезидента на Renault по задвижването и инженерната част, и успя да му зададе няколко въпроса за очертанията на това бъдеще.      Филип Брюне, вицепрезидентът на Renault Group по задвижването и инженерната част      Френската група от близо десетилетие е най-големият играч на българския пазар за нови автомобили, а произвежданата от нея Dacia Dokker почти неизменно бе най-продаваният нов автомобил у нас. Амбицията на Европейската комисия да забрани продажбите на двигатели с вътрешно горене в ЕС от 2035 година обаче слага точка на подобни модели. Eто какво ни обясни Филип Брюне.         10 ключови отговора за електромобилите от Филип Брюне (ГАЛЕРИЯ):

 

 

 

fallback
  • #30
    край ( преди 2 години )
    До 30. човек с такъв умствен капацитет не трябва да извършва дори толкова проста дейност като шофирането. То автономните автомобили напират и скоро тази "велика" способност с която толкова се гордеят питеците ще изчезне."Обществото" поема насила ежедневно какво ли не. Богатите и умните винаги яздят глупавите и бедните от както свят светува. Та твоята пушеща двг гордост лично ще я закараш в Надин.Света не може да понесе колите на бедните - 7 милиарда са. Ел колите са спасението от тази напаст ...
  • #29
    ... ( преди 2 години )
    Номер 24 #Христо , никой не може да вкарва нещо насила сред обществото та каквото ще да става. 20-годишните ,,таралясници" ще надживеят тези пластмасови електронни трошляци наречени ,,електромобили". И да, няма да слезна от сегашния си автомобил докато изцяло не изчезнат навсякъде автомобилите с ДВГ. А онези миксери да си ги карат ако искат палячовците от ЕвроГейската комисия.
  • #28
    Гочето с голфа ( преди 2 години )
    Рендаците изостаха тотално!Най смешното е, че ни занимават със собственото си безсилие.Доминиращи са китайските и американските компании и това се дължи най-вече на алчните европейски компании, пропуснали своя шанс.Скоро Ганко ще получи достъп до електромобили втора ръка и ще избухне от възторг.
  • #27
    Георгиев ( преди 2 години )
    От китай ще си поръчваме по евтино
  • #26
    Хайл ( преди 2 години )
    Тесларев,човека ти казва истината ЧЕ ЕВТИНА ЕЛЕКТРИЧКА НЯМА ДА ИМА,ти пак почна да блещиш глупост след глупост...мнооо си смотан Галине
  • #25
    анонимен ( преди 2 години )
    Номер 25 е обобщил добре. Свободата приключи
  • #24
    край ( преди 2 години )
    С очила за виртуална реалност и един геврек в хола бедните ще могата да карат каквито си искат коли. TDI V8, 12. От слушалките ще им реве като AMG , brabus Даже ще им пръскат дезодорнт с миризма на игоряла гума.При това свръхнаселение в пространството ще се местят само богатите. С лични автомобили само доста богатите.
  • #23
    Христо ( преди 2 години )
    Спокойно токът ще стигне. Един стационарен дизелов генератор има много по-добро КПД от всеки 20 годишен таралясник на колела. Проблема е съхранението на енергията. С добро не става да се развие технологията заради големите "разбирачи". Така, че е по-добре да стане на сила рано или късно. Още от едно време хората опъват кабели за да захранят тролеи, трамваи и влакове. Защо го правят , а не си произвеждат енергията на място с ДВГ?
  • #22
    gkkkk ( преди 2 години )
    за 10тина хиляди на всяка стара готова кола може да се сложи 100 киловата двигател с батерии ако всичко се прави у нас. Батериите трябва да се подменят за минута , тва със зареждането няма кой да ги чака това са глупости измислени от простаци.Батериите са евнин елемент но се опитват да ни цакат.ел.двигателя е елементарен и евтин също.Това е технология на 120 години и сега я претоплят разни простаци.
  • #21
    край ( преди 2 години )
    Целта на електрификацията на колите и забрана на двг колите е колите да са СКЪПИ и МАЛКО. В момента кола за 1000 лв. на 30г. може да вози собственика си. Целта е бедните да се качат с маски на муцуните в трамвайте и влаковете. И то рядко. В общи линии ще се приложи отглеждането на ясла - бедните ще живеят в дома си. С очила за витруална реалност и крака в легена ще им дадат усещане че са на море. Ще разгледат Айфеловата кула и Колизеума. Пицата ще им я карат с дронове. Бедните няма да работят.
fallback
Последни