fallback

Кажете сбогом на колите по 25 000 лева

Филип Брюне, шефът по двигателите на Renault, ни отговаря на 10 ключови въпроса за електромобилите

Отдавна подозираме, че електрификацията ще означава край за най-достъпните автомобили на пазара, но друго е, когато предположенията бъдат потвърдени от един от хората, които създават електрическото бъдеще. Automedia участва в международна кръгла маса с Филип Брюне, старши вицепрезидента на Renault по задвижването и инженерната част, и успя да му зададе няколко въпроса за очертанията на това бъдеще.      Филип Брюне, вицепрезидентът на Renault Group по задвижването и инженерната част      Френската група от близо десетилетие е най-големият играч на българския пазар за нови автомобили, а произвежданата от нея Dacia Dokker почти неизменно бе най-продаваният нов автомобил у нас. Амбицията на Европейската комисия да забрани продажбите на двигатели с вътрешно горене в ЕС от 2035 година обаче слага точка на подобни модели. Eто какво ни обясни Филип Брюне.         10 ключови отговора за електромобилите от Филип Брюне (ГАЛЕРИЯ):

 

 

 

fallback
  • #40
    анонимен ( преди 3 години )
    Някои много ключови неща казва този човек
  • #39
    Български Патент ( преди 3 години )
    ...е решение на този проблем. Казва се микромодулна концепция и е приложим към почти всяка електрохимична система акумулатори, като ги прави евтини, гъвкави като дизайн и мащабиране на капацитета, много дружески ктм производител и клиенти, логистично, силно облекчени и в пъти, по-пожаробезопасни.
  • #38
    AAV ( преди 3 години )
    Днес имаше статия, че цените на бензина и дизела ще стигнат 3.50 лв/л до две години. По-натам още повече. С разни "инструменти" като акцизи и данъци. Та колко време, мислите, ще издържите на покачващите се цени? Целта е поставена и постепенно ще задушат ентусиазма на любителите на ДВГ с все по-високи цени на горивата и данъци на колите. В същото време електромобилите никога няма да станат евтини. Ето такова мрачно бъдеще очаква всички ни... за съжаление.
  • #37
    Lazo ( преди 3 години )
    Loshoto e che dori vtora raka ne mojesh da izpolzvashs...bateriqta shte e zaminala.Az mai shte si se vozq na diesel.
  • #36
    Тт ( преди 3 години )
    Трябва да се работи с ООН и да се забрани на Франция да произвежда автомобили, може да се направи изключение за дачия
  • #35
    Дошо ( преди 3 години )
    Светът ще се оправи ако кажем окончателно сбогом на полудържавните перачници СОЦваген и рено!
  • #34
    Е кво ( преди 3 години )
    Един велосипед без двигател струва 25 000 лева . То кво стана - коли и апартаменти по-евтини от велосипеди
  • #33
    Ташко Мъдев ( преди 3 години )
    Електрокарната мафия ще замърсява много повече, както и т.наречената зелена енергия. Да не говорим как Вец-овните унищожават реките. Но да ива алъш вериш...
  • #32
    electron ( преди 3 години )
    Поредната атака на високо технологични мастодонти търсещи големи и бързи печалби. А знаете ли какво тежко и замърсяващо е производството на батерии. Ще могат ли властите в отделните държави да задължат преработвателите да ги изкупуват по реалната остатъчна стойност, така че собственикът на може да си покрие разходите за транспорт до пункта за изкупуване и да не ги изхвърля под мостовете, както онзи с гумите, който изгоря преди няколко години.
  • #31
    анонимен ( преди 3 години )
    По добре да не съществуват колите за по 25 000лв.
fallback
Последни