fallback

Как се разбира, че двигателят е критично износен

Тези признаци подсказват наближаващата „смърт“ на задвижващия агрегат

Силовият агрегат на всяко превозно средство има определен ресурс. По правило производителите не посочват конкретен пробег на двигателя, като тази информация най-често се получава от собствениците на подобни автомобили. И когато ресурсът на мотора приключи, шофьорът започва да се сблъсква с различни проблеми. Те водят до критично износване на агрегата и се стига до основен ремонт.

Затова е много важно да се определи момента на критичното износване, за да не се навреди на други основни компоненти и системи на автомобила. Разпознаването на признаците на „умиращия“ двигател позволя на собственика да вземе и много важно решение – дали си заслужава да се прави ремонт или е по-добре да се инвестира в друго превозно средство.

Признаци за критични износване на двигателя (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #17
    Niki ( преди 2 години )
    Kolega klapana na turboto primen prave6e taka BMW320D
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    Имах същия проблем забиваше след няколко километра заобиколих 20 сервиза неможаха да намерят проблема накрая платих на мерцедес сервиза 1500 евро смениха партикул филтара и няма грешка
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    За износването може да се измери компресията. Издухана гарнитура не значи износен двигател, но може да смъкне компресията. То и от клапани може. При всичко положения обаче трябва да се свали главата. При свалянето може да се измерят цилиндрите и да се определи дали са износени.Отделно пък не всички двигатели имат рециркулация на отработилите газове.За духането от щеката за масло съм съгласен.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Колата е обслужена всичко масло филтри .
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Колата е обслужена всичко масло филтри .
  • #12
    M ( преди 3 години )
    До #11днес пак го четоха компютара казва че няма повреди по двигателя. А на път за в къщи пак заби. Изгасих го ,запалих пак и тръгна. Просто недоумявам какво се случва. Вакум маркучите са здрави. Просто вече незная какво да правя.
  • #11
    Дизела ( преди 3 години )
    До #10 Свещи сменяни ли са , алтернатора как е , филтри? Много често проблема не е там където го търсим. Поздрави на всички разбирачи !
  • #10
    М ( преди 3 години )
    Колеги смених две турбини като първата ,втора употреба а втората рециклирах в Варна . Колата е Мерцедес w212 . С трите турбини прави едно и също забива губи мощност . Това го прави след като загрее на по дълаг път и в баир. Моля ако на някой се е случвало да даде някаква инфо или препоръча сервиз .
  • #9
    Р.П. ( преди 3 години )
    До 1: Пълни глупости. Ако изхвърлям черен дим може да е от DPF-a. Ако е пълен и трябва да до издухам, естествено че ще излиза черен дим
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    А ако турбото е заминало няма ли да има масло в смукателния тракт.
fallback
Последни