fallback

Автомобилите, с които собствениците не се разделят и след 15 години

Американски експерти посочиха 10-те модела с най-лоялни стопани

Американското издание iSeeCars състави класация от 10 модела, които техните собственици отказват да продадат дори след 15 години експлоатация. Списъкът е резултат от анализ на 660 000 сделки от 2020 година с употребявани автомобили, които са произведени през периода 1981-2005 година. В класацията не са включени модели, продавани в Северна Америка в малък тираж.

Оказва се, че само 6,1% от американците експлоатират своите автомобили в продължение на 15 години, но в последно време този дял се увеличава. Най-лоялни собственици имат японските марки, като и 10-те модела в класацията са произведени от компании от Страната на изгряващото слънце. Една от тях доминира с общо 7 представителя.

Според експертите от iSeeCars, причината за избора на японски автомобили е, че всички тези превозни средства са достатъчно надеждни и безопасни, като в същото време са на достъпни цени, което е много важно за клиентите от средната класа.

10-те модела с най-лоялни собственици (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Милионерите карат Лексус,Аглока,Линкълн,Ролс Ройс,Бентли,Ферари,Ламборджини. Немските анти-премиуми ги карат бивши голфоджии
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    Фолксваген продават по-евтино от Тойота в САЩ, но никой не ги купува
  • #15
    Цацар Гешев ( преди 3 години )
    15 ФВ са с по-ниски цени от Тойота, ама друг път, не говори, като заспал. Второто е, че не говоря за Фолксваген, а за немската тройка.
  • #14
    джъст -А- мен ( преди 3 години )
    И още нещо, щом ги нема тука СААБ-а и КАМРИ-то, т.е. семейната ТойоТА, то от десетки км става съвсем видно и ясно, че въпросната классация хич НЕ е меродавна и верна.
  • #13
    джъст -А- мен ( преди 3 години )
    ХАйде да стъпиме здраво на земята и да погледнем реално на нещата тук и в живота: ТА, ако решим да бъдем трезво мислещи реалисти, то не може да не изтъкнем ФАКть, че 9 от 10-те посочени тук модела ПРЕДИ 2005-та ИЗОБЩО не са съществували, м-ДА!
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Фолцваген са с по-ниски цени от Тойота в щатите, но едвам продават 5 пъти по-малко. Но в България понеже всички сте милионери и затова все 15 годишни германски премиуми ноф фнос на безценица защото никой не ги ще в Италия карате.
  • #11
    Ами ( преди 3 години )
    Бъдете милионери! Не е в цените проблема а в матриала!
  • #10
    Цацар Гешев ( преди 3 години )
    2#Японците размазват германците в САЩ и Канада, защото ако се по интересуваш ще видиш разликата в цените, особено при БМВ, Мерцедес и Ауди. Всички милионери обаче карат само немски коли и там и навсякъде по света.
  • #9
    Ами ( преди 3 години )
    Ако искаш колата да не присъства в бюджета на семейството си купуваш японски автомобил Тойота. Ако имаш пари и искаш лукс(средна класа) си купуваш Лексус. За останалите нискобюджетни индивиди има немски премиуми на по 10+ години. Та толкова по въпроса. Пък и ние в България сме къде-къде пред американците. Какво разбират те.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    колко трябва да не се уважаваш за да си купиш тойота това е дъното на автомобилостроенето още по лошото е когато се набуташ с китайски премиум с логото на волво е там трагедията е пълна
fallback
Последни