fallback

Автомобилите, с които собствениците не се разделят и след 15 години

Американски експерти посочиха 10-те модела с най-лоялни стопани

Американското издание iSeeCars състави класация от 10 модела, които техните собственици отказват да продадат дори след 15 години експлоатация. Списъкът е резултат от анализ на 660 000 сделки от 2020 година с употребявани автомобили, които са произведени през периода 1981-2005 година. В класацията не са включени модели, продавани в Северна Америка в малък тираж.

Оказва се, че само 6,1% от американците експлоатират своите автомобили в продължение на 15 години, но в последно време този дял се увеличава. Най-лоялни собственици имат японските марки, като и 10-те модела в класацията са произведени от компании от Страната на изгряващото слънце. Една от тях доминира с общо 7 представителя.

Според експертите от iSeeCars, причината за избора на японски автомобили е, че всички тези превозни средства са достатъчно надеждни и безопасни, като в същото време са на достъпни цени, което е много важно за клиентите от средната класа.

10-те модела с най-лоялни собственици (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #27
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами първото бмв 320 на Мъск го е карал 2 години и се е разглобило, толкова за качеството на германските еднодневки Иначе Мъск има и Ягуар, и Лотус, но всички коли са му в гаража като колекционер,а не ги кара,което ти не си разбрал.
  • #26
    анонимен ( преди 3 години )
    Шефа на Тойота го возят в Тойота Сенчъри Акио Тойода! Иначе Lexus LFA V10 все още е недостижим от германските марки Ауди и БМВ като бързина.Дори 10 години откакто е направена тая кола те нямат отговор!
  • #25
    анонимен ( преди 3 години )
    Абе незнам какво произвеждат Тойота, ама като искат да монтират добър двигател в по-така моделите си, вземат такива от БМВ,Субару, Ямаха... иначе гледаме точно в САЩ шефа на Тойота кара Тесла а Илон Мъск, кара Макларън, БМВ 5та серия и Ауди Q7, как ли не се е объркал да си вземе Тойота Секвоя? Може би по същата причина поради която шефа на Тойота си е купил Тесла X
  • #24
    анонимен ( преди 3 години )
    Първи електронно директно впръскване въвеждат японците Мицубиши, Тяхната технология за директно впръскване е лицензирана от Фолксваген и Волво. Тойота пък първи в света въвеждат двойно впръскване- комбинация от директно и индиректно впръскване 2005г.
  • #23
    анонимен ( преди 3 години )
    Германчетата копират японските хибриди след 20 години. Имат време да се копират и водородните хибриди. Все пак германските марки са още в 19 век с дизели и бензини.
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    Тойота в Европа ер много по-екологична като сбор емисии заради модерните си хибриди, германските марки са технологично изостанали,затова плащат глоби не само заради изостаналите си двигатели,а заради това,че колите им замърсяват повече от Тойота. Авенсис от 2003-та е с директно впръскване. А новата Тундра не е с ресори.
  • #21
    анонимен ( преди 3 години )
    Ехх мъка, мъка, голяма мъка в тоя САЩ, 15 години с такива избушеняци. Тия Тойоти са срам за всеки европейски производител, листови ресьори като на стар москвич осмак, двигатели без директно впръскване, технологии от втората световна война, не покриват нормите в ЕС, за това и не се проданат в Европа а и никой нямаше да се набута с тавана допотопна техника. Поне аз на всеки 4-5 години сменям колите, както и повечето хора. По селата карат по 15-20г. Една и съща кола, гледам и тук доста хора от село
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    Много са изостанали технологично германските еднодневки,още не знаят технологията водороден хибрид!!! Сега усвояват тепърва майлд хибридите,които Хонда ги направи за първи път в света реди 20 години! Германските марки са технологично изостанали от японските с 20 години. Още тракат с разни дизели,които са световно признати за фалшиви и плащат много милионни глоби за измамата с двигателите си,защото са инженерно изостанали.
  • #19
    огасканан ( преди 3 години )
    #16, всичките ги има от много по отдавна. Просто тук са сложили снимки на по-нови поколения на моделите. От 2006 до 2010 жена ми караше Тойота Сиена. С това добиче натоварено до тавана с багаж и още трима здрави мъже отидохме на риболов до отдалечено езеро в Квебек, карайки по черни пътища за камионите извозващи дървени трупи. Освен минивана, другите МПЦ-та край езерото бяха разни РАМ1500 и Ф150. Жена ми така и не разбра, на какво подложихме колата и.
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Нито една германска еднодневка
fallback
Последни