fallback

Автомобилите, с които собствениците не се разделят и след 15 години

Американски експерти посочиха 10-те модела с най-лоялни стопани

Американското издание iSeeCars състави класация от 10 модела, които техните собственици отказват да продадат дори след 15 години експлоатация. Списъкът е резултат от анализ на 660 000 сделки от 2020 година с употребявани автомобили, които са произведени през периода 1981-2005 година. В класацията не са включени модели, продавани в Северна Америка в малък тираж.

Оказва се, че само 6,1% от американците експлоатират своите автомобили в продължение на 15 години, но в последно време този дял се увеличава. Най-лоялни собственици имат японските марки, като и 10-те модела в класацията са произведени от компании от Страната на изгряващото слънце. Една от тях доминира с общо 7 представителя.

Според експертите от iSeeCars, причината за избора на японски автомобили е, че всички тези превозни средства са достатъчно надеждни и безопасни, като в същото време са на достъпни цени, което е много важно за клиентите от средната класа.

10-те модела с най-лоялни собственици (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #37
    corvett ( преди 3 години )
    Само Toyota
  • #36
    Gost ( преди 3 години )
    Че и аз 15г не се разделям със старото си рено .държи се още ....ама ми се кара нещо по-ново , а причината е прозаична-$$$$$$$$
  • #35
    Аз ( преди 3 години )
    Този материал го е писал някой от шефовете на Тойота
  • #34
    W124 ( преди 3 години )
    Голями сте разбирачи всичките тука. Естествено че по добро и здраво от старото няма . Да ви се изтаковам на новите технологий. Една камара пари за някакви смешни пластмаси.....
  • #33
    анонимен ( преди 3 години )
    Мъск всъщност е карал едно единствено БМВ 320 за две години се е разглобило и го хвърлил.
  • #32
    анонимен ( преди 3 години )
    Интересно като толкова му харесва БМВ и Ауди Q 7 за да си ги държи в гаража,защо не си вземе новите модели или според теб той мисли,че старите са по-хубави? РАзбира се че не ги кара, подарени са му и от любезност си ги държи в гаража тия стари бараки.
  • #31
    анонимен ( преди 3 години )
    Каквото иска да кара Мъск, разни стари германски трошки къде ги кара,всеки ден ли кара старите германски бараки.Не. Все пак е срамно да караш Audi Q7 дето в България вече кара всеки ***,а се трошат като солети.
  • #30
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако Лексуса е с посредствено време какво да кажем за ауди и уж спортната марка бмв,дето са зад него? Хаха Еми да Ямаха имат участие в много високооборотни двигатели на Тойота,защото са Ямаха,а не Дукати или Фолксваген хахаА Lexus LFA е разпродаден отдавна и е умишлено в серия 500 броя,защото е бутиков автомобил на цени,каквито нито едно БМВ не продава и не е продавало в историята си.
  • #29
    анонимен ( преди 3 години )
    Шефа на Тойота в САЩ кара Тесла модел Х, а Мъск действително ива колекционерски коли, но капа БМВ 5та сепия, Ауди Q7 модел 2016г. И Порше 911. Вие го питайте защо не кара по 15-20 някоя Тойота, ако го питате, ще си помисли, че се шегувате.
  • #28
    анонимен ( преди 3 години )
    Мда тоя Лексус ЛФА вече 11г. И немогат да му разпродадът тиража нищо че е само в 500 бройки, двигателя му го направиха с помощ от Ямаха,. Голям провал на Тойота, супер посредствен автомобил, достатъчно е да му видиш времето на ринга уж беше и със специален нюрбургринг пакет.
fallback
Последни