IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Така ли ще изглежда корейската S-класа?

Първи поглед върху G90, с която премиум марката на Hyundai ще атакува Европа

Ето най-после поглед върху автомобила, с който корейската Genesis възнамерява да атакува европейския пазар и да се бори с голямата гигантска тройка - Mercedes, BMW и Audi - на техен собствен терен. Това все още не са официални снимки на бъдещата лимузина G90, а само рендър на базата на шпионски фотографии, напрамен от корейския YouTube канал Gotcha Cars. Но повечето експерти смятат, че визуализацията е максимално близка до серийната кола, която ще дебютира в Южна Корея наесен.
 
   
Genesis G90 2022 render
   
    
Genesis се отдели от Hyundai като премиум марка на корейския гигант, и от това лято ще открие първите си официални дилърства в Европа, като започне от Германия, Швейцария и Великобритания. Корейците разчитат най-много именно на G90, която има амбицията да мери сили с Mercedes S-class, BMW Серия 7 и Audi А8.

От рендъра си личат характерната вече за Genesis гигантска предна решетка и доста специфичните два реда светодиодни светлини, които я обрамчват. Иначе като пропорции това е типична представителна лимузина.
    
      
 
  
   

По всяка вероятност новото поколение ще се раздели с 5-литровия V8, който задвижва сегашната, недостъпна в Европа кола. Вместо това върхов агрегат ще е 3.5-литровият V6 с максимална мощност някъде около 380 конски сили.


Още визии на G90 вижте в ГАЛЕРИЯТА:


0 от 500
  • #9
    13 rate up comment 2 rate down comment
    до 8 ( преди 2 години )
    Въпросните китайци от Гийли, имат окло 8 - 9 % участие, и то заради продукти които се влагат в производството. Всеки може да го види, но колегата използва всяка възможност да се "отрие" от тази велика марка, без значение дали става въпрос за Дженезис, или Фиат/примерно/
  • #8
    15 rate up comment 2 rate down comment
    до7 ( преди 2 години )
    Мерцедес е акционерно дружество и книжата му се предлагат публично на борсата, така, че всеки може да си купи, дори *** като теб ако имаше два лева и два грама мозък. Гийли са далеч от контролния пакет, най-далеч от технологичния контрол, а продажбите на коли нямат нищо общо с борсовите продажби .
  • #7
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Смех ( преди 2 години )
    От толкова продажби мерцедес изпаднаха във финансов колапс и ги изкупиха китайците от Гиили
  • #6
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    В цял свят потребителите много добре знаят кои са мерцедес примерно и кои са уона би японци и корейци и никой, който може да кара мерцедес не си купува хюндай или скъпа тойота, а си купува мерцедес. Въпрос на имидж е в цял свят. Включително американските, японските и корейските потребители не правят изключение. Както се казвав една стара балканска песен, кой има пАри с Бриджит Бардо ще спинка, кой нема пари със цветната и снимка.
  • #5
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Смех ( преди 2 години )
    хаха нямали претенции към динамика в Сащ то затова ли три американски пикяпа имат повече мощност от целия МБ клуб българия
  • #4
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Шефът на Джагуар е нескопосано франсе с поряженческо мислене.Французите са тези които никога не направиха конглокент на високият клас немски коли защото те нямат нито един в8 или в12 двигател.Така че нека французите да не учат другите как се правят коли.
  • #3
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    На Genesis добре им се получават нещата в Щатите, където потребителите са по-малко зависими от марките, и нямат твърде големи претенции към динамика и интериор. В Европа са по-сложни нещата, но да видим
  • #2
    10 rate up comment 4 rate down comment
    RD ( преди 2 години )
    Шефът на Ягуар го каза - защо клиентите ще купуват копие, след като могат да си купят оригинала?
  • #1
    13 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Е те вече 3-4 години се опитват да наложат "премиум" марката си, проблема им е че никой не иска да си я купи. Нека продължават и след още 3-4 години ще се откажат.