IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen обeща да задмине Tesla до 2025 година

В края на десетилетието 50% от продажбите на концерна трябва да са на електромобили

Най-големият автомобилен производител в Европа – Volkswagen, обяви новата си цел. Тя предвижда концернът да стане №1 при електрическите превозни средства, като през 2030 година половината от продажбите на концерна да се падат на електромобили.


Volkswagen


Очаква се, утре Европейската комисия да представи огромен пакет от мерки за подобряване на климатичните условия и намаляване на вредните емисии. По всяка вероятност той ще включва пълна забрана на продажбата на нови автомобили с двигатели с вътрешно горене, която ще влезе в сила през 2035 година.

Във Volkswagen са готови дори да изпреварят този срок, като целта е още през 2025 година концернът да изпревари Tesla като най-големият производител на електромобили в света. Засега тя е доста далеч, тъй като през миналата година реализираните на коли на ток от Volkswagen са едва 3% от общите продажби.

„Поставихме си стратегическа цел да се превърнем в лидер на световния пазар на електрически превозни средства и сме на път към нейното реализиране. Сега задаваме параметрите", заяви главният изпълнителен директор Хербърт Дийс.

Преди месец Volkswagen, чиито марки включват Audi и Porsche, заяви, че ще спре да продава автомобили с двигатели с вътрешно горене в Европа до 2035 година и малко по-късно в Китай и САЩ като част от стратегията си за преминаването към електромобили.

0 от 500
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Какъв интериор и материали имат ФВ, бе ***! Виж на Голф 8 твърдите пластмаси под волана и тогава говори за евтиния. ФВ е масова марка, и качеството и е компромисно. Това е очевидно дори за полуграмотните секъндхендери, таргет групата на ФВ за БГ.
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Японците предлагат бедни и остарели екстри. Ти да видиш! На VW ID3 задните спирачки са барабанни. Да, не е шега. истина е. Да си говорим съвременните коли на ВАГ със "съвременните" барабанни спирачки. Не мога да спра да се смея!
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Смешното е, че ФВ видяха в корейците заплаха. Не обратното. Предполагам, че е заради надеждността и лоялността на клиентите (47% към (91%). Да си говорим за класа, де. Класа на трошките- еднодневки. Много хляб има да ядат Фолксваген.
  • #18
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Такова ниво ама друг път, Най-мощния дизел на Хюндай Санта Фе е 2,2 със 200к.с., най-малкия двигател на Туарег е 3 литра 290к.с., да не говорим за "мощния" бензин на Хюндай 2,4 литра и 185к.с. срещу 3.0 бензин на Туарег с 462к.с. а за екстри и материали няма да коментирам, всичко което има като екстри в Х5,GLE, Q7 и Рейнд Роувър го предлага и Туарег, Санта Фе половината не ги е и мирисал. Не сравнявай компоти с компютри. Бая още трябва да се постараят от Хюндай за да се конглокират с ФВ.
  • #17
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    90% процента от продажбите на ФВ са с такова ниво и двигатели, които и корейците имат. За това ръководството на ФВ ги смятали за заплаха. Особено в електромобилите. Ако съдя по качеството на изработка, корейците вече задминават Фолксваген. Да не говорим за надеждността.
  • #16
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Фолксваген не са директни конк.уренти с Хюндай-КИА, просто защото двигателите и екстрите, които предлагат ФВ са клас над корейците, Хюндай-КИА е директен конку.рент на Тойота, даже и те минават клас над Тойота, защото японците предлагат изключително бедни и остарели екстри, малка гама от скопени архаични двигатели, абе Тойота направо играят в собствена лига, коли за социално слаби, както е модела Корола в САЩ.
  • #15
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Те Фолксваген, имат нужда от ясно формулиран враг. Съвсем скоро пишеше, че се готвят за неизбежния сблъсък с Хюндай. Сега е Тесла, после кой ще бъде?
  • #14
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Обещаха ли? Е, добре. Олекна ми!
  • #13
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Дрън-дрън ( преди 2 месеца )
    А за 2030 година да не споменавам! Плана на Тесла за тогава е да произвеждат по 20 милиона автомобила годишно. От Фолксваген тогава надали ще продават 10 милиона автомобила общо, а те говорят за 50% електромобили. За да задминат Тесла при 50% продажби на електромобили през 2030-та, Volkswagen би трябвало да продават по 40 милиона автомобила годишно, което е физически невъзможно.
  • #12
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Дрън-дрън ( преди 2 месеца )
    Тесла трябва да спре производство, за да ги минат. Може и да са имали предвид нещо друго, но да е грешка в превода. Вероятно става въпрос че Volkswagen се надява през 2025 година да задмине продажбите на Тесла от 2021-а година, когато се очаква да продадат близо милион електромобила. Доколкото знам от Фолксваген ще имат батерии за да произвеждат по милион електромобила годишно там някъде - около 2025 година.