Бързият преход към електрификация представлява огромно предизвикателство за автомобилните компании, тъй като те трябва да насочат в нова посока капитала на съответната марка. А той е изграден върху традиционните автомобилни ценности, които сега трябва да бъдат приспособени към един нов, по-зелен и по-чист свят?
Противоречията във Volkswagen показаха, че това е много трудна и деликатна задача. С нея трябва да се справи и алиансът Stellantis, който по-рано тази седмица разкри електрическите си планове. Концернът обаче разполага с 14 марки, които трябва да отдели една от друга, за да се избегне припокриването на моделите им. Всеки от брандовете получава нов лозунг, който трябва да покаже и електрическото му бъдеще.
Как ще се позиционират 14-те бранда на Stellantis (ГАЛЕРИЯ):
„Подгряване на хората, но не и на планетата."
Високоефективната подмарка на Fiat все още няма електрифицирани модели, но слоганът показва, че ще има. Очаква се, че Abarth ще бъде първият бранд на Stellantis, който ще предлага само електрически модели.