Бързият преход към електрификация представлява огромно предизвикателство за автомобилните компании, тъй като те трябва да насочат в нова посока капитала на съответната марка. А той е изграден върху традиционните автомобилни ценности, които сега трябва да бъдат приспособени към един нов, по-зелен и по-чист свят?
Противоречията във Volkswagen показаха, че това е много трудна и деликатна задача. С нея трябва да се справи и алиансът Stellantis, който по-рано тази седмица разкри електрическите си планове. Концернът обаче разполага с 14 марки, които трябва да отдели една от друга, за да се избегне припокриването на моделите им. Всеки от брандовете получава нов лозунг, който трябва да покаже и електрическото му бъдеще.
Как ще се позиционират 14-те бранда на Stellantis (ГАЛЕРИЯ):
„Превръщането на устойчивата мобилност в качество.“
Флагманската марка на PSA Group е лидер в електрификацията, като новият главен изпълнителен директор - Линда Джаксън, е категорична, че следващото поколение модели на марката ще се фокусира върху увеличаване на производителността, предполагайки автономно бъдеще.