Бързият преход към електрификация представлява огромно предизвикателство за автомобилните компании, тъй като те трябва да насочат в нова посока капитала на съответната марка. А той е изграден върху традиционните автомобилни ценности, които сега трябва да бъдат приспособени към един нов, по-зелен и по-чист свят?
Противоречията във Volkswagen показаха, че това е много трудна и деликатна задача. С нея трябва да се справи и алиансът Stellantis, който по-рано тази седмица разкри електрическите си планове. Концернът обаче разполага с 14 марки, които трябва да отдели една от друга, за да се избегне припокриването на моделите им. Всеки от брандовете получава нов лозунг, който трябва да покаже и електрическото му бъдеще.
Как ще се позиционират 14-те бранда на Stellantis (ГАЛЕРИЯ):
"Най-елегантният начин за защита на планетата."
Италианската марка е нещо като празен лист. Тя държи три нови модела в готовност и има амбиции да се разшири извън сегашния си единствен пазар - Италия. Лозунгът предполага, че „елегантността“ ще определи позицията му в премиум-групата на Stellantis.