IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW показа обновеното Polo GTI

Хот-хечът получава доста промени, но запазва двигателя си

След като преди 2 месеца компанията Volkswagen представи обновеното Polo, сега идва ред и на версията GTI. Промените при хот-хеча, който е пораснал на размери, са почти еднакви като при тези на стандартния модел.


VW Polo GTI


Автомобилът е получил нови глави и задни светлини, включително нови матрични фарове VW IQ.Light LED и осветена предна решетка. Задното осветление е в стила на моделите на Audi, като то получава динамични мигачи и променени стопове. Хот-хечът се отличава и по броните, които са типични за GTI-моделите на Volkswagen.

Под капака всичко остава същото: - 2,0-литров турбо мотор с 4-цилиндъра, който развива с 207 к.с. и 320 Нм. Това е достатъчно за ускоряване от 0 до 100 км/ч за 6,5 секунди и развиване на максимална скорост от 240 км/ч.


VW Polo GTI


Обновеното Polo GTI ще продължи да се отличава от стандартния модел със сниженото качване и електронния диференциал. Като опция се предлага и окачването на VW „Sport Select“, което може да бъде по-твърдо и да се комбинира със стандартни профили за избор на задвижване. Те се грижат за управлението, реакцията на двигателя и превключването на предавките. Трансмисията остава седемстепенна DSG с двоен съединител.

След обновяването си Polo GTI ще се предлага с допълнителни спортни седалки. Тапицерията на таблото вече е с червен гланц, комбиниран с редица матови хромирани акценти. Иновациите включват новата информационно-развлекателна система на VW с 8,0-инчов сензорен екран с висока разделителна способност, която е се предлага още в стандартно оборудване.


VW Polo GTI


В салона е поставена система „Discover Pro“ с 9,2-инчов екран, като новите функции включват достъп до стрийминг-услуги, възможност за съхраняване на профили в “облак” и безжична интеграция на Apple CarPlay и Android.

За първи път VW Polo GTI се предлага с функции за автономно шофиране, които са част от системата VW IQ.Drive. Те включват адаптивен круиз контрол, асистент за поддържане на лентата, радар и др.

Още снимки на обновеното Polo GTI - вижте в галерията:


Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    джъст -А- мен=BMG! ( преди 2 години )
    Видох, само за инфо, че СТАРТ-цената на обикновеното бавно туткаво и еднолитрово ПОЛО почва...от 30 бонки онли; след което следва наслагването на екстри и др.техн. хар-ки и подобрения, та стига накрая къмто 45 хилки в местни БГ-левчета. м-ДА! А пък за туй свръх-форсираното, без да гледам цената, ще я прогнозирам на 60-ти таузънд лъвове. И сега, като отворя гуглето и проверя...ОКазва се /засега поне/ къмто: малко под 60-те уцелени от мен хилки в местна валута...
  • #4
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    не казват нищо за времето на полуразпад, а това е важна характеристика, ако ще си купуваш Фолксваген
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Това е хот хеч, не като онази измислица, GR Yaris, за която всички жур'наля смукаха сладко-сладко дългия, дебел и мазен маркетингов долар на Тойота. Хот хечът по определение трябвада е евтин, а Ярисът е с 25 хил. по-скъп от Полото!
  • #2
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ха-ха, вярно е като копие на i20. Те швабетата отдавна са изветни с кражбите на дизайн и технологии.
  • #1
    9 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Нескопосано немско копие на Хюндай и20.